وقتی کریم با یک تفاوت جزئی فونت دیگه مسلمون نیست!

توسط

تیم کیتز – تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در اولین دیدار خود در فصل ۱۸-۲۰۱۷ از فونت هایی برای پیراهن خود استفاده کرد که در جزئیات اختلافاتی با سایر تیم های لالیگا داشت.

در حالی که از چندی پیش خبر استفاده از فونت یکسان برای تمام تیم های حاضر در لالیگا اسپانیا منتشر شده بود (اینجا)، تیم ها از هفته ابتدایی فصل جدید به استفاده از فونت جدید با برخی جزئیات الزامی روی آوردند.

رئالی ها فونتی کاملا مشابه سایر تیم ها بر روی لباس خود به کار برده بودند اما با دو تفاوت جزئی با دیگر تیم ها، در حالی که لوگوی هر باشگاه الزاما باید در پایین شماره پشت پیراهن حک شود شماره بازیکنان رئال در دیدار هفته اول فاقد لوگوی باشگاه بود.

همچنین یک افکت تو خالی در حاشیه سمت چپ هر عدد و حروف نام بازیکن در فونت جدید وجود دارد که در فونت به کار رفته روی پیراهن رئال این فضا تو پر و در سایه ای نزدیک به رنگ اصلی فونت به چشم می آمد.

به دنبال این تفاوت ها در جزئیات فونت، سایت های خارجی این اقدام را غیر حرفه ای و چنین تضادی در پیراهن رئال مادرید را امری بعید از این باشگاه دانستند تا بدین ترتیب بار دیگر عمق اختلاف سطح تفکر و رفتار حرفه ای در فوتبال ایران با فوتبال حرفه ای روز دنیا نمایان شود.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها