لباس چهارم بارسلونا ۲۰۲۰-۲۰۱۹

توسط

تیم کیتز – لباس چهارم جدید بارسلونا برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ تحت عنوان “Senyera” یا همان پرچم کاتالونیا توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه یکدست زرد رنگ همراه با چهار نوار مورب قرمز با افکت رد قلم مویی در قسمت جلوی پیراهن که تداعی گر پرچم ایالت کاتالونیا است ارائه شده است. این نوارهای قرمز رنگ در واقع برگرفته از رد انگشتان خونین گیفره پیلوس از حکمرانان پادشاهی بارسلونا در قرن نهم میلادی و بنیانگذار کاتالونیا پس از یکی از نبردهای وی است که با ترکیب آن با رنگ زرد زمینه نمایش دهنده پرچم کاتالونیا است.

(این لباس همچنین دو سال بعد به عنوان لباس سوم بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲-۲۰۲۱ مورد استفاده قرار گرفت)

همراه با پیراهن جدید یک سوئیشرت و هودی به رنگ سرمه ای و با تم مشترک با پیراهن ارائه شده است. تصاویر بیشتر از پیراهن سنیرا بارسلونا در فصل ۲۰-۲۰۱۹ را در گالری عکس مشاهده نمایید.

شما همچنین می توانید معرفی لباس اول بارسلونا در فصل ۲۰-۲۰۱۹ را (اینجا)، لباس دوم را (اینجا) و لباس سوم را (اینجا) مشاهده نمایید.

 

لباس دوم بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر لباس دوم بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با یقه پولو مدرن نایک و نوار قرمز در پهلو راست و نوار آبی در پهلو چپ ارائه شده است. لوگوی بارسلونا در … ادامه مطلب لباس دوم بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی جدید از لباس اول بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن جدید در محدوده بدنه با ترکیب نیم آبی و نیم قرمز همراه با جزئیات سرمه ای در قالب یقه، نوار لبه آستین و نوار پهلو ارائه شده است. هر آستین به … ادامه مطلب لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

پیراهن پیش مسابقه بارسلونا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه بارسلونا برای نیم فصل دوم ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه از یک پترن گرافیکی برگرفته از فرم لوگوی باشگاه بارسلونا مرکب از رنگ های زرد، قرمز و آبی تیره تشکیل شده است. یقه به رنگ سرمه ای و با فرمی خاص که قسمت بالایی آن … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه بارسلونا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها