کوتینیو با لباس سایز بچه گانه در زمین مسابقه

توسط

تیم کیتز – فیلیپه کوتینیو که به صورت قرضی از بارسلونا به بایرن مونیخ منتقل شده با مشکل سایز لباس برای مسابقات رسمی مواجه است.

باشگاه بایرن با توجه به جثه کوچک وینگر ۱۷۲ سانتیمتری خود و عدم راحتی مدنظر او در کوچکترین سایز موجود از پیراهن های ورژن اصلی مسابقه(Authentic)، ناچار به تهیه پیراهن نسخه هواداری(Replica) که در فن شاپ های بایرن عرضه می شود برای ستاره برزیلی خود شده است.

البته در دیدارهای اخیر بایرن جاشوا کیمیش و میکائیل کیزانس نیز با لباس نسخه هواداری دیده شده اند اما نکته ای که موجب شده کوتینیو در کانون توجهات قرار بگیرد استفاده او از پیراهن سایز کودکان و نوجوانان (سایز ۱۷۶) است.

کوتینیو در دیدار خارج از خانه بایرن مقابل فرایبورگ نیز در نیمه اول با پیراهن نسخه هواداری و در نیمه دوم با پیراهن اصلی به میدان رفت. باشگاه برای نیم فصل دوم سفارش جدید تامین لباس خود را به آدیداس داده و در آن لباس اصلی با سایز مناسب کوتینیو نیز پیش بینی شده است.

پیراهن های نسخه مسابقه(اصلی) آدیداس با بافت تنفسی بهینه تر و انحنای برش پایین پیراهن همراه با لوگوها و عناصر ژلاتینی و حرارتی تولید و عرضه می شود، در مقابل پیراهن های هواداری با بافت تنفسی مختصر و برش ساده تر و لوگوهای گلدوزی شده ارائه می شود.

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی قشنگ شده سایتتون موفق باشید 🙂