یوزپلنگ به همان سبک و سیاق گذشته؟

توسط

تیم کیتز – چند روز قبل تصاویری از پیراهن اهدایی تیم ملی به وزیر ورزش منتشر شد که تصویر یوزپلنگ به همان شکل و شمایل سابق روی آن نقش بسته بود.

لباس جدید تیم ملی ایران که چندی پیش معرفی شد با انتقادات زیادی از نظر طراحی همراه بود و همچون غالب دفعات گذشته مورد پسند مخاطبان قرار نگرفت. حالا در آستانه اولین دیدار تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ به نظر می رسد یک بار دیگر پیراهن تیم ملی میزبان گرافیک آماده ای که حدود شش سال پیش برای اولین بار روی پیراهن تیم ملی چاپ شد خواهد بود.

اولین بار آل اشپورت برای لباس تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ از این تصویر استفاده کرد و پس از آن نیز بر روی لباس هایی که مجید برای تیم های ملی ساحلی و تیم های پایه فدراسیون تولید کرد و نیز در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روی پیراهن های آدیداس تیم ملی نیز چاپ شد.

به نظر می رسد تصویر در پیراهن جدید مطابق با دستورالعمل های فیفا و با درجه وضوح کم چاپ شده تا نیاز به اصلاح و اعمال تغییرات احتمالی نداشته باشد. فونت شماره ها هم متفاوت با آنچه بر روی لباس های تمرینی تیم ملی شاهد بودیم و به رنگ قرمز خواهد بود.

پیش از این گفته شده بود قرار است تصویر یوزپلنگ به داخل لوگوی فدراسیون منتقل و جایگزین تصویر توپ فوتبال موجود در لوگوی فدراسیون شود.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها