15 دیدگاه در “طرح شماره صد و چهل و سه لباس پرسپولیس(۲) ۱۴۰۰-۱۳۹۹

    1. رفیق طرحهای اولیه خودت یادت رفته! اگه ما حمایتت نمیکردیم که بیشتر از حقت بهت ستاره بدیم تا راه بیافتی، که الان اینقدر اعتماد بنفس نداشتی واسه یه نوجوان تازه کار اینجوری نظر بدی و درک نداشته باشی کسی که تازه شروع کرده و مبتدیه رو بهش اعتمادبنفس بدی و نیمه پر لیوان رو ببینی و نه ایرادات مشخص کار رو.
      با احترام ⚠️

      1. نه من طرح هام یادم نرفته
        بار ها هم از دوستان یک گرفته بودم.
        ولی دوست عزیزمون باید پیشرفت کنه توی این شکی نیست.
        آقای آذرمی باید موکاپش رو کمی تغییر بده و در رنگ آمیزی اش هم بیشتر دقت کنه
        امیدوارم که شاهد پیشرفت ایشون باشیم
        بابت متن بالایی عذر خواهی می کنم.

        1. درود بر تو دوست گرامی. همونطور که کارهات رو رصد کردم و پیشرفتتت در این مدت چشمگیر بوده و حتی از من ۵ستاره هم گرفتی، عذرخواهی تو هم ۵ ستاره داره. نکته سنجی و نظر کارشناسانه به جای خود. اما گاهی دیدن نیمه پر لیوان و مهربانی و انرژی مثبت در پیام ما، میتونه برای دیگری الهام بخش باشه و مسیر او رو بهتر کنه. از جمله خصایص حرفه‌ای بودن، مهربانی و کمک به کسانیه که در ابتدای یک مسیر شکننده هستند. این نصایح پیرمردی رو بعنوان آدمی میگم که خودم در ابتدای کارم وقتی خیلی جوان بودم، کم طعنه و تحقیر نشنیدم و گاهی میشد که از سر حرفهای کبرآمیز دیگران، میخواستم کاری که در اون استعداد هم داشتم رو رها کنم. اما خوشبختانه دوام آوردم. بخاطر همین میگم که باید باهم مهربانتر باشیم دوست عزیز.
          با آرزوی موفقیت بیشتر برای تو

          1. ممنون.
            نسنجیده صحبت کردم و از آقای آذرمی مجددا عذر خواهی می کنم .
            امیدوارم شاهد پیشرفت ایشون باشیم

    1. سبحان از اینکه جسارت طرح زدن و شرکت توی این مسابقه رو داشتی بهت تبریک میگم. اگه علاقه جدی به این کار داری، بیشتر طرحهای مختلف کیت‌های فوتبال رو ببین و درباره طراحی کیت از طریق منابع اینترنتی بیشتر جستجو و مطالعه کن و در طراحی‌ها سعی کن بیشتر خلاقیت داشته باشی. از شرکت کنندگان باتجربه‌تر مسابقه کمک بگیر و سعی کن با استفاده از موکاپ طراحی کنی. اینکه چطوری و از کجا موکاپ تهیه کنی از بچه‌های طراح حاضر در مسابقه سوال کن.
      موفق باشی و رو به پیشرفت

      1. ببخشید یه سوال داشتم من هم مثل این آقا تاره کارم و از هفته قبل شروع کردم میشه کمی راهنمایی به من کنید که چطوری طرح های بهتری بزنم
        خیلی ممنون

  1. بسیار خوب طراحی کردی با وجود سن کمی که داری.امیدوارم بتونی توی این هفته برتر بشی .اگرم نشد تلاشتو بکن تا هفته بعد بهترین بشی😘😘😘

  2. سبحان جان عالیه
    واسه رای دادن به طرحهای دستی، بهتره به ایده اون طرحها اهمیت بدیم و با توجه به ایده شون نظر بدیم.
    بنظر منم این طرح یه طرح ساده اما خوبه.حتی میتونم بگم اگه ایده بدرستی و رو یه موکاپ آماده ریخته میشد، از خیلی از طرحای این هفته بهتر میشد.
    آقا سبحان هم به مرور میتونه با تمرین بیشتر، و موکاپ خوب به یکی از طراحای خوب سایت تبدیل بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *