چالش طراحی تایتل نتیجه لیگ برتر

۴
(۴)

سایت تیم کیتز در نظر دارد با توجه به ظرفیت موجود در بین علاقه مندان و طراحان مستعد در قالب رقابتی تحت عنوان “تایتل چلنج” طراحی تایتل نتیجه لیگ برتر ایران را به چالش بگذارد.

طراحان و علاقه مندان می توانند با رعایت موارد زیر طرح ها و ایده های خود را ارسال نمایند:

طراحی باید برای موارد زیر انجام شود:

۱٫شماتیک معرفی بازیکنان (معرفی یک تیم)

۲٫نتیجه اصلی زیر نویس (می تواند با زمان مسابقه یا بدون زمان باشد)

۳٫اسکوربرد کوچک بالای صفحه

۴٫تعویض بازیکن

۵٫کارت زرد و قرمز

۶٫تایتل معرفی داوران، استادیوم و شرایط آب و هوایی (اختیاری)

۷٫وقت اضافه (اختیاری)

۸٫نمودار ضربات پنالتی (اختیاری)

در اجرای ایده ها قادر خواهید بود موقعیت لوگو و نام تیم ها و سایر نوشته ها را مشخص و یا از لوگو و نام واقعی تیم ها و بازیکنان دو تیم به صورت فرضی استفاده نمایید.

مواردی چون موقعیت قرارگیری هر یک از اجزا در صفحه نمایش و ابعاد هر یک ممکن است در مراحل بعد مورد توجه قرار گیرد. همچنین امکان افزوده شدن موارد جزئی تر به مواد فعلی در مراحل بعدی همین فراخوان و یا فراخوان های بعدی وجود دارد.

شما می توانید ایده های خود را با هر نرم افزاری که به آن تسلط کافی دارید اجرا نموده و یا به صورت دستی اتود بزنید. اتودهای دستی پس از تکمیل می بایست در شرایط نوری مناسب عکسبرداری و هر جزء در جای خود در قالب نهایی چیدمان شود.

طراحی به گونه ای انجام شود که طرح نهایی پس از چیدمان در قالب ۱۵۰۰ در ۱۵۰۰ پیکسل دچار افت کیفیت نشود. فایل ارسالی باید در یکی از فرمت های jpg یا png باشد.

از افزودن هرگونه نوشته، نام، واترمارک و موارد مشابه به طرح و قالب خودداری فرمایید و تنها نام و نام خانوادگی خود را به انگلیسی در محل تعیین شده اضافه نمایید.

طرح های خود را به آدرس ایمیل tc@teamkits.ir ارسال نمایید. حتما نام و نام خانوادگی، سن و شهر محل سکونت خود را به صورت کامل و به فارسی در ایمیل ارسالی قید بفرمایید. آدرس ایمیلی که با آن اقدام به ارسال طرح های خود می نمایید راه ارتباطی ما با شما خواهد بود.

در طرح های خود حتی المقدور امکان افزودن موشن گرافیک در آینده را نیز لحاظ بفرمایید.

طرح های خود را پس از چیدمان در قالب تعریف شده ارسال نمایید. (برای دریافت قالب اینجا کلیک کنید)

مهلت ارسال طرح: ۳۰ بهمن ۹۷

طرح های ارسالی در صورت رعایت استانداردهای فوق در آدرس teamkits.ir/draw به نمایش در می آید و بازدیدکنندگان در صفحه مربوط به هر طرح به آن از ۱ تا ۵ امتیاز خواهند داد که ملاک گزینش طرح های منتخب نهایی خواهد بود. (۱ کمترین و ۵ بیشترین امتیاز است)

طرح های منتخب(تعداد طرح های منتخب در حال حاضر نامشخص است) مجددا در قالب یک نظرسنجی به رای گذاشته می شود و برترین گرافیک ها به برنامه سازان تلویزیونی معرفی خواهند شد. معرفی آثار با هدف شناسایی و به نمایش گذاشتن پتانسیل موجود در کشور صورت می پذیرد و تصمیم به کارگیری آنها با برنامه سازان خواهد بود.

منتظر طرح های خلاقانه شما هستیم.

همچنین از همه همراهان گرامی تیم کیتز خواهشمندیم جهت انتخاب طرح های شایسته به آدرس teamkits.ir/draw مراجعه نموده و در صفحه هر طرح به آن امتیاز بدهند و در شناسایی و معرفی استعدادهای برتر این حوزه سهیم باشند.

 

دریافت قالب چیدمان طرح ها(بخش اصلی)

دریافت قالب چیدمان طرح ها(موارد اختیاری)

 

نمونه شماتیک معرفی بازیکنان

 

نمونه نتیجه اصلی زیر نویس

 

نمونه اسکوربرد کوچک بالای صفحه

 

نمونه تعویض بازیکن

 

نمونه کارت زرد و قرمز

 

نمونه وقت اضافه

به این طرح امتیاز بدهید

از راست به چپ (۱ تا ۵)

میانگین امتیازات ۴ / ۵٫ تعداد آراء ۴

هنوز امتیازی داده نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *