آرسنالی ها با پوششی غیر عادی مقابل وست برومویچ

توسط

تیم کیتز – چند بازیکن آرسنال در دیدار هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس مقابل وست برومویچ با پوشش غیر معمول به میدان رفتند.

لاکازت، سبایوس، اوبامیانگ، ویلیان، مایتلند نیلز و جو ویلک شش بازیکن آرسنال در این مسابقه بودند که شلوار استرج سفید رنگ را زیر شورت و جوراب خود پوشیده بودند.

به نظر می رسد سرمای هوا و بارش برف علت اصلی استفاده این بازیکنان از پوشش اضافی و غیر عادی در مسابقه فوتبال بوده است، اما از طرفی به دلیل لغزندگی زمین مسابقه احتمالا برای جلوگیری از آسیب های احتمالی ناشی از زمین خوردن حین بازی نیز بوده است.

ویدیو | رونمایی لباس سوم آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴ با حضور نانوایی لواشی!

تیم کیتز – لباس سوم آرسنال برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط آدیداس رونمایی شد. ویدیو جالب رونمایی از لباس سوم جدید توپچی ها که در بخشی از آن “نان لواش تنوری” روی تابلوی یک نانوایی به چشم می خورد را در ادامه ببینید.

رونمایی آدیداس از لباس های سوم فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ با حضور اسطوره ها

تیم کیتز – کمپانی آدیداس به طور همزمان از لباس سوم ۵ تیم الیت خود برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رونمایی کرد. این کمپین شامل رونمایی از لباس سوم تیم های رئال مادرید، یوونتوس، منچستریونایتد، بایرن مونیخ و آرسنال با حضور زین الدین زیدان، الساندرو دل پیرو، ریو فردیناند، باستین شواینشتایگر و پاتریک ویرا ستاره های قدیمی … ادامه مطلب رونمایی آدیداس از لباس های سوم فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ با حضور اسطوره ها

لباس سوم آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم آرسنال برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید با یک گرافیک مرکب از آبی دریایی و بنفش روشن برگرفته از شفق قطبی در سرتاسر پیراهن ارائه شده است. یقه، سه خط روی شانه و نوار لبه آستین به رنگ سرمه ای کار شده به … ادامه مطلب لباس سوم آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها