ابتکار جالب کلن برای سکوهای خالی

توسط

تیم کیتز – با از سرگیری رقابت های بوندسلیگا آلمان هر یک از باشگاه ها برای پر کردن سکوهای خالی به روش های گوناگونی روی آورده اند.

مواردی همچون بنرهای بزرگ، پلاکاردهای حاوی شعار یا تصویر افراد و … برای پوشاندن صندلی های خالی ورزشگاه ها به کار برده شد اما در این بین باشگاه اف ث کلن از پیراهن های این تیم برای تزئین بخشی از سکوهای استادیوم بهره برد.

پیراهن ها، شال های هواداری و بعضا عروسک و پوسترهای حمایتی مرتبط با این تیم به ترتیبی که “FC” (“اف ز” در آلمانی لقبی که طرفداران کلن تیم را به این نام خطاب می کنند) را به نمایش در می آورد روی صندلی ها چیده شده بود.

لباس دوم سن پائولی ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم سن پائولی برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ بوندسلیگا آلمان توسط پوما رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه سفید/کرم همراه با مجموعه نوارهای منقطع به رنگ قهوه ای و کرم با چیدمان مورب در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین و همچنین لوگوی پوما به رنگ قهوه ای … ادامه مطلب لباس دوم سن پائولی ۲۰۲۵-۲۰۲۴

ویدیو | رونمایی لباس دورتموند برای لیگ قهرمانان ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس کاپ دورتموند برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط پوما رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید دورتموند در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان را در ادامه ببینید.

لباس دورتموند برای لیگ قهرمانان ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس جام دورتموند(Cup Kit) برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان توسط پوما رونمایی شد. پیراهن جدید در واقع ترکیبی برش خورده از چهار لباس دورتموند طی سالیان گذشته است. قسمت بالایی از لباس اول دورتموند در فصل ۱۷-۲۰۱۶، بخش میانی از لباس فصل ۱۸-۲۰۱۷ و دو نیمه پایین … ادامه مطلب لباس دورتموند برای لیگ قهرمانان ۲۰۲۵-۲۰۲۴

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جالب بود من شندیم یک باشگاه هم میخواد بنر های هوادارن رو نصب کنه توی ورزشگاه
وقتی چیزیو داریم قدرشو نمیدونم همین که میره ….