سوپر جام، سوپر تبلیغ، سوپر استروک!

توسط

تیم کیتز – اسپانسر پیراهن پرسپولیس در دیدار سوپر جام ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به شکل ناخوشایندی تغییر وضعیت داد.

پرسپولیس که تا پیش از این بانک گردشگری را با ترکیب و ابعادی معقول تر در محل اسپانسر اصلی پیراهن تبلیغ می کرد، در مسابقه سوپر جام مقابل فولاد یک لوگوی بزرگ ایرانسل را جایگزین آن کرد.

این لوگو به خودی خود به دلیل ابعاد و ترکیب رنگ چشم را سوراخ می کرد، اما گرانقدران به آن یک استروک ضخیم سفید هم اضافه کرده بودند تا مطمئن شوند که لوگوی به اندازه کافی از زمینه جدا شده است!

البته این احتمال وجود دارد که لوگوی ایرانسل با هدف پوشاندن اسپانسر قبلی در این اندازه روی لباس چسبانده شده باشد، چرا که نوشته بانک گردشگری تقریبا با همین عرض روی لباس چاپ می شد.

در هر صورت به هر دلیلی لباس پرسپولیس در این مسابقه به این وضع دچار شده انتظار می رود که چنانچه قرار بر ادامه تبلیغ ایرانسل به عنوان اسپانسر اصلی است ابعاد آن به شکل بهتری مدیریت شده و متناسب با دیگر اجزای لباس باشد.

شاید شما دوست داشته باشید

۸ دیدگاه
  1. محمد معین
    پاسخ

    من احساس سنگینی کردم از اینجا😑

  2. مهدی پیری
    پاسخ

    یاد تریلی تراکتور در فصل قبل زنده شد

  3. محسن
    پاسخ

    به خاصر بانک گردشگریه حتی سر شونه ها هنوز نوشته بود بانک گردشگری

  4. حسن لایی خور
    پاسخ

    اون تیکه سوراخ کردن خیلی باحال بود تو متن کلی خندیدم😄😄😄

  5. امیر حسین صادق
    پاسخ

    من سر مسابقه هی میگفتم خاک تو سرتون 🤣🤣🤣🤣

  6. امیر حسین صادق
    پاسخ

    چی میشه با یه فونت جذاب و با رنگ سفید فقط بنویسن MTN . اینجوری که با کلاس تره

    • mobin
      پاسخ

      موافقم البته MTN خودش یه شرکت آفریقایی (که خیلی از خدمات ایرانسل مرتبط با اونه) و باید بنویسن ایرانسل و پایینش MTN رو بنویسن

  7. پسر روسونری
    پاسخ

    اگه اندازه همون Mtn لوگو رو چاپ میکردن میشد بانک گردشگری رو پوشوند

پاسخ دادن به حسن لایی خور لغو پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.