مدیریت بهینه تبلیغات روی لباس پرسپولیس

توسط

تیم کیتز – لباس پرسپولیس با تغییرات بهینه در چیدمان اسپانسرها ظاهر بسیار مناسب تری نسبت به ایتدای فصل پیدا کرده است.

این تغییرات ابتدا از هفته هجدهم با استفاده از لباس دربی دور رفت به جای لباس ابتدای فصل آغاز شد، جایی که دیگر خبری از اسپانسرهای جلوی شانه نبود و تبلیغات جلوی پیراهن صرفا به لوگوی ایرانسل محدود می شد.

پیش بینی می شد از دربی دور برگشت در هفته بیست و سوم و با جایگزینی لوگوی جدید ایرانسل محدوده تحت اشغال اسپانسرها باز هم کاهش پیدا کند اما در این مسابقه تبلیغ روبیکا نیز به زیر لوگوی ایرانسل اضافه شد تا همچنان شاهد نمایش بیش از یک تبلیغ در جلوی لباس پرسپولیس باشیم.

اما از هفته بیست و چهارم شاهد یک ترکیب استاندارد در لباس پرسپولیس بودیم و فقط لوگوی بیضی شکل ایرانسل در جلوی پیراهن نقش بست تا به همراه لوگوی باشگاه و برند لباس تنها عناصر موجود در نمایه اصلی پیراهن باشند.

البته همه این تغییرات مثبت صرفا در قسمت جلویی پیراهن رقم خورده و در عوض پشت پیراهن با نمایش سه تبلیغ مختلف در چهار خط مملو از نوشته است که باید به آن دو نوشته زرد رنگ ۹۰۰ روی آستین را نیز اضافه کرد.

 

شاید شما دوست داشته باشید

۲ دیدگاه
  1. آراد
    پاسخ

    یه قانونی باید تصویب بشه که آقا جلوی پیرهن یه تبلیغ بیشتر نزن پشت پیرهن هم یه تبلیغ بیشتر نزن
    اینجا همش دنبال پول هستن پیرهن بازیکن حتی شورت ورزشی هم تبلیغ میزدن تا دوسال پیش!!!!!!
    توی اروپا کلا تیما اجازه دارن یه تبلیغ جلو یه تبلیغ آستین یه تبلیغ پشت بزنن تکراری هم نمی‌تونن بزنن
    ولی اینجا ایرانسل جلو و روی جفت آستین باهم تبلیغشو میزنه پشت هم که یه جوری که اصلا شماره پیراهن معلوم نمیشه

درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.