تصاویر لباس های سنگال برای سال ۲۰۲۱

توسط

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم ملی فوتبال سنگال برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به زودی توسط پوما رونمایی خواهد شد.

پیراهن اول جدید در زمینه سفید همراه با یک پترن گرافیکی خاص احتمالا برگرفته از نمادهای سنتی کشور سنگال به سه رنگ سبز، قرمز و زرد در سایه ای کم رنگ در قسمت جلوی پیراهن و محدوده آستین ها ارائه شده است.

نوار لبه آستین و لوگوهای پوما به رنگ سبز هستند و نام کشور “SENEGAL” مرکب از رنگ های پرچم این کشور در پشت یقه خودنمایی می کند.

پیراهن دوم نیز در زمینه به رنگ سبز زیتونی و پترن مشابه پیراهن اول این بار به صورت تک رنگ و اندکی تیره تر از زمینه در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه، محدوده شانه و لوگوی پوما بر روی سینه به رنگ سبز روشن است.

رونمایی رسمی ۱۴ مهر ۱۳۹۹

لباس سنگال برای جام جهانی ۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس دوم تیم ملی سنگال برای حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توسط پوما رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ سبز همراه با یک نوار در سایه ای تیره تر از زمینه در مرکز پیراهن ارائه شده است. یک کادر انتزاعی که در قسمت بالا قرمز و … ادامه مطلب لباس سنگال برای جام جهانی ۲۰۲۲

لباس های تیم های ملی آفریقایی پوما برای سال ۲۰۲۱

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم های ملی فوتبال مصر، سنگال، غنا، مراکش و ساحل عاج برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ رسما توسط پوما رونمایی شد. برای مشاهده تصاویر بیشتر از هر لباس روی تصویر آن کلیک کنید. مصر   سنگال   غنا   مراکش   ساحل عاج  

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

واقعا پوما امسال داره پیشتازی میکنه ها
بعید نیست به زودی جای نایک و آدیداس رو هم بگیره

بله درسته؛ لباس هایی رو که زده رو وقتی نگاه میکنیم یک چنین چیزی رو حس میکنیم.
لباس منچستر سیتی که عالیه؛ لباس تیم های ملی؛ لباس میلان و………… تازه نیمار هم به این برند روی آورده

سلام، عالیه ، ترکوندن

بشدت زیباست