توافق ولوز با کاستوره به ارزش یک سوم قرارداد آدیداس!

توسط

تیم کیتز – باشگاه ولورهمپتون برای تامین لباس تیم فوتبال خود از ابتدای فصل ۲۲-۲۰۲۱ با برند انگلیسی کاستوره به توافق رسید.

به موجب قرارداد بلند مدت جدید کاستوره متعهد شده سالانه مبلغ یک میلیون پوند به صورت ثابت به باشگاه ولورهمپتون بپردازد، این در حالی است که ارزش قرارداد فعلی ولوز با آدیداس ۳ میلیون پوند به ازای هر فصل است.

قرارداد ولوز با آدیداس تا پایان فصل آینده اعتبار داشت اما بر اساس گزارش رسانه های انگلیسی طرفین برای پایان همکاری یک سال پیش از موعد مقرر به توافق رسیده اند. نکته قابل توجه کاهش چشمگیر ارزش قرارداد با کاستوره نسبت به آدیداس است که به نظر می رسد شامل پاداش هایی است که اکنون رسانه ای نشده است.

کاستوره هم اکنون لباس های گلاسگو رنجرز اسکاتلند را تامین می کند و چندی قبل نیز اخباری مبنی بر احتمال همکاری نیوکاسل و آ اس رم با این برند نوپا مطرح شده بود.

لباس سوم ولورهمپتون ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم ولورهمپتون برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط سودو رونمایی شد. پیراهن سوم جدید با ترکیبی ساده در زمینه به رنگ بنفش همراه با افکت ملانژ در قالب بافت تنفسی در کل سطوح پارچه ارائه شده است. نماد گرگ به عنوان لوگوی باشگاه، لوگونوشته SUDU و اسپانسر و همچنین نوار لبه های کناری … ادامه مطلب لباس سوم ولورهمپتون ۲۰۲۵-۲۰۲۴

ویدیو | رونمایی لباس دوم ولورهمپتون ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم ولورهمپتون برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط سودو رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید ولوز را در ادامه ببینید.

لباس دوم ولورهمپتون ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دو ولورهمپتون برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط سودو رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با یک ترسیم خطی زرد رنگ از چهره گرگ که بخش عمده ای از قسمت جلوی پیراهن را پوشش داده ارائه شده است. جزئیات زرد علاوه بر این در قالب نوار روی یقه … ادامه مطلب لباس دوم ولورهمپتون ۲۰۲۵-۲۰۲۴

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

از لباس صنعت نفت پست بزارید مجید باز کپی کرده

بله لطفا بذارین

خیلی بد خیلی بد

لطفاً لباس مجید که این فصل برای تیم ها زده هم بررسی کنید نه فقط تیزرش رو نشون میدید . مثل قبلنا نقدش کنید لباس ها رو