رئال مادرید در آستانه قرارداد اسپانسری با عربستان

توسط

تیم کیتز – باشگاه رئال مادرید در حال مذاکره با مقامات کشور عربستان برای انعقاد قرارداد اسپانسرشیپ با مجموعه قدیه قرار گرفته است.

مجموعه قدیه به عنوان یک ابر پروژه تفریحی تعریف شده که با بودجه کلان ۵.۷ میلیارد پوند در نزدیکی شهر ریاض در حال ساخت است.

مذاکره برای این قرارداد بر سر رقم ۱۵۰ میلیون یورو در جریان است و در صورت توافق باشگاه با این مجموعه احتمالا لوگوی قدیه یا تبلیغاتی با مضمون چشم انداز عربستان ۲۰۳۰ روی پیراهن رئال مادرید(در مرحله اول تیم زنان باشگاه) نقش خواهد بست.

لباس دوم رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ نارنجی همراه با یک پترن حاوی اشکال V شکل به صورت پراکنده در قسمت های مختلف پیراهن ارائه شده است. یقه در بخش بالایی به رنگ مشکی با یک نوار باریک طوسی … ادامه مطلب لباس دوم رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴

ویدیو | رونمایی لباس دوم رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط آدیداس رونمایی شد. دو ویدیو رونمایی از لباس جدید که به نوعی یادآور لباس دوم رئال در فصل ۱۴-۲۰۱۳ است را در ادامه ببینید.  

لباس سوم رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

تیم کیتز – تصاویر جدید از لباس سوم رئال مادرید برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی آدیداس عرضه خواهد شد به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ زغالی همراه با یک پترن محو حاوی حروف مخفف نام باشگاه رئال مادرید “RMCF” در سرتاسر پیراهن ارائه شده است. سه خط … ادامه مطلب لباس سوم رئال مادرید ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها