رونمایی پیراهن فصل آینده آرسنال توسط پوما

توسط

تیم کیتز – روز پانزدهم ژوئن آرسنال در حاشیه ورزشگاه امارات لندن از پیراهن جدید خود که توسط کمپانی پوما تولید شده رونمایی کرد.

لباس جدید با رنگ اصلی قرمز و سرشانه ها و سر آستین سفید که تا زیر بغل و میانه لباس امتداد دارد با یک نوار سفید روی سرشانه ها با دو خط طلایی در دو طرف نوار کامل شده است. یقه لباس گرد و دکمه ای، لوگوی باشگاه و پوما در دو طرف بر روی سینه ها و لوگوی پوما بر روی هر دو بازو درج شده است. یک قسمت اضافه هم در قسمت پایین پشت لباس به رنگ سفید بدنه اصلی پیراهن را کامل کرده است.

شورت به رنگ سفید و دارای تکه لبه های قرمز رنگ در قسمت داخلی پا می باشد و جوراب ها هم به رنگ سفید با دو خط افقی قرمز در وسط و لوگوی پوما بین این دو خط می باشد.

پوما در تشریح تکنولوژی های به کار رفته در این لباس تکنولوژی ACTV را معرفی کرده که یک نوار میکرو ماساژ است که به ارائه یک منبع انرژی سریع تر برای عضلات فعال کمک می کند.

تکنولوژی دیگر DryCell نام دارد که پیش از این نیز در لباس های پوما به کار رفته بود. در این تکنولوژی با به کارگیری مواد نوآورانه رطوبت را از سطح پوست دور نگه می دارد و به خشک ماندن بدن بازیکنان کمک می کند.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها