پیشنهاد پوما برای تصاحب لباس ریورپلاته

توسط

تیم کیتز – روزنامه آرژانتینی اوله از پیشنهاد پوما برای قرارداد با ریورپلاته و جایگزینی آدیداس از آغاز سال ۲۰۲۲ خبر داد.

قرارداد فعلی ریورپلاته با آدیداس در پایان سال ۲۰۲۱ به پایان می رسد، با این حال آدیداس قادر خواهد بود با مبلغ برابر با بالاترین رقم پیشنهادی از سوی رقبا به همکاری تجاری خود با ریورپلاته ادامه دهد.

ارزش قرارداد فعلی ریورپلاته و آدیداس سالانه ۱.۸ میلیون دلار است که به آن سهم ۱۲ درصدی از فروش نیز اضافه می شود. نشریه آرژانتینی گزارش داده که پیشنهاد پوما ۳۰ بیشتر از رقم پرداختی آدیداس و حدود ۲.۳ میلیون دلار است.

ریورپلاته از سال ۱۹۸۲ لباس های آدیداس را بر تن می کند که از حیث قدمت طولانی ترین دوره همکاری با سه خط ها بعد از تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ به شمار می رود.

لباس ریورپلاته ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم ریورپلاته برای فصل ۲۰۲۴ لیگ آرژانتین توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با دو نوار مواج سفید و قرمز محو شونده در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. سه خط روی شانه سفید کار شده و نوار باریک قرمز در محدوده لبه آستین … ادامه مطلب لباس ریورپلاته ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس ریورپلاته ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس سوم ریور پلاته آرژانتین برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید با ترکیب کلیشه ای و سنتی ریورپلاته در زمینه به رنگ مشکی همراه با نوار پهن مورب قرمز در قسمت جلو و پشت پیراهن ارائه شده است. جزئیات نیمه راست پیراهن از قبیل سه خط روی شانه، نوار … ادامه مطلب لباس ریورپلاته ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تغییر لوگوی ریورپلاته؛ تغییر بدون اعمال تغییر!

تیم کیتز – باشگاه ریورپلاته آرژانتین به طور رسمی از لوگوی جدید خود رونمایی کرد. فرم، اجزا و ترکیب رنگ لوگوی جدید تا حدود بسیار زیادی مشابه لوگوی قدیمی است با این تفاوت که در لوگوی جدید خطوط باریک وجه داخلی سپر لوگو و گرداگرد مخفف نام باشگاه (CARP) حذف شده است. در واقع این … ادامه مطلب تغییر لوگوی ریورپلاته؛ تغییر بدون اعمال تغییر!

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها