سوئیشرت تمرینی آرسنال برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – تصاویر مربوط به سوئیشرت تمرینی و پیش مسابقه آرسنال برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ از سوی فوتی هدلاینز منتشر شد.

سوئیشرت جدید با ترکیبی ساده و خاص در زمینه یکدست قرمز همراه با سه خط در سایه ای نزدیک به زمینه بر روی بافت کشی در محدوده شانه و آستین ارائه شده است.

لوگوی باشگاه آرسنال و آدیداس نیز با متریال ژلاتینی و به صورت تک رنگ هم رنگ با زمینه بر روی سینه چاپ شده تا جلوه ای خاص به این ژاکت ببخشد.

ویدیو | رونمایی لباس دوم آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم آرسنال برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط آدیداس رونمایی شد. ویدیوهای رونمایی از لباس جدید توپچی ها را در ادامه ببینید.  

لباس دوم آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم آرسنال برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رسما توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با جزئیات گرافیکی سفید و مشکی در قالب پنل های جلوی شانه و گوشه های پایین پیراهن ارائه شده است. یقه ترکیبی از قرمز، مشکی و سبز است و سه خط روی … ادامه مطلب لباس دوم آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس سوم آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر لباس سوم آرسنال برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن سوم جدید با یک گرافیک مرکب از بنفش و فیروزه ای برگرفته از شفق قطبی در سرتاسر پیراهن ارائه شده است. یقه، سه خط روی شانه و نوار لبه آستین به رنگ سرمه ای کار شده به مانند … ادامه مطلب لباس سوم آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها