سیر تکاملی پچ لیگ قهرمانان اروپا؛ از ۱۹۹۲ تا امروز

توسط

تیم کیتز – از زمان ریبرندینگ و تغییر عنوان رقابت های جام باشگاه های اروپا به لیگ قهرمانان اروپا (Uefa Champions League) در سال ۱۹۹۲، پچ آستین پیراهن تیم ها با حفظ هویت نشان رسمی مسابقات چند بار عموما به شکل جزئی در قالب و ترکیب ظاهری دستخوش تغییر شده که در ادامه ۹ پچ استفاده شده در این رقابت ها را مشاهده می کنید.

اولین پچ در فصل ۹۳-۱۹۹۲ در قالب مستطیل و در دو رنگ مشکی و سفید مورد استفاده قرار گرفت. در این پچ نشان توپ ستاره ای لیگ قهرمانان همراه با عنوان مسابقات و فصل برگزاری در زیر آن خودنمایی می کرد.

در فصل ۹۴-۱۹۹۳ نشان توپ کمی کوچکتر شد و نام “UEFA” به بالای عنوان مسابقات اضافه شد.

در فصل ۹۵-۱۹۹۴ یک پچ سفید با برش فرم ستاره و یک پچ مربع مستطیل با زمینه سفید و یک ستاره سیاه محاط شده در داخل آن استفاده شد.

در فینال فصل ۹۵-۱۹۹۴ برای اولین بار پچ در قالب دایره ای که تنها حاوی نماد توپ ستاره ای لیگ قهرمانان اروپا بود و عنوان مسابقات به طور کامل از آن حذف شده بود روی آستین دو تیم فینالیست نصب شد. این پچ در فصل ۹۶-۱۹۹۵ هم مورد استفاده قرار گرفت.

تغییرات پچ لیگ قهرمانان اروپا از سال ۱۹۹۶ به بعد صرفا به تغییر چیدمان ستاره ها و متریال پچ محدود شد. این تغییرات بسیار جزئی را در زیر می بینید.

همچنین در دوره های مختلف تیم قهرمان در فصل بعد یک پچ متفاوت روی آستین خود نصب می کرد که تعدادی از آنها را در زیر مشاهده می کنید.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها