فنرباغچه در آستانه قرارداد با پوما

توسط

تیم کیتز – باشگاه فنرباغچه ترکیه برای تامین لباس های خود از ابتدای فصل ۲۲-۲۰۲۱ در آستانه توافق با پوما قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد پوما و فنرباغچه برای امضای یک قرارداد سه و نیم ساله به توافقات اولیه رسیده اند. هنوز رقمی در این ارتباط فاش نشده اما در این راستا گفته می شود که کمپانی مرکزی پوما از طریق دو آژانس بزرگ ترکیه ای در حال تدارک یک مراسم باشکوه برای رونمایی لباس جدید فنرباغچه در فصل ۲۲-۲۰۲۱ در خرداد یا تیر ماه ۱۴۰۰ است.

در کنار احتمالات قرارداد فنر با پوما شایعاتی مبنی بر عقد قرارداد همزمان مسعود اوزیل با پوما و انتقال وی به فنرباغچه نیز مطرح شده که هنوز تایید نشده است.

فنرباغچه از سال ۱۹۸۸ با یک وقفه ۴ ساله (۲۰۰۴-۲۰۰۰) تا امروز لباس های آدیداس را بر تن می کند.

لباس فنرباغچه ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس دوم و سوم فنرباغچه برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با یک پترن سرتاسری محو برگرفته از سنگ فرش اطراف مجسمه گاو نر شهر استانبول ارائه شده است. یقه، نوار سه گوشی لبه کناری و همچنین لوگوی پوما و اسپانسرها از … ادامه مطلب لباس فنرباغچه ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس فنرباغچه ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس های فنرباغچه برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط پوما رونمایی شد. لباس اول جدید در زمینه با ترکیب سنتی راه راه زرد روشن و سرمه ای ارائه شده که این بار یک نوار باریک سفید در مرز بین همه نوارها اضافه شده است. نوارها در محدوده آستین ها به صورت افقی است و … ادامه مطلب لباس فنرباغچه ۲۰۲۳-۲۰۲۲

طرح نوآورانه پوما؛ ایده ای که شکست خورد؟

تیم کیتز – کمپانی پوما با ایده خلق یک تم ثابت و ساده برای لباس تیم های خود در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ قصد ایجاد تحولی انقلابی در لباس تیم ها داشت، ایده ای که هر روز تردیدها نسبت به موفقیت آن بیشتر می شود. ایده ی طرح جدید پوما به نوعی از قالب های قدیمی لباس … ادامه مطلب طرح نوآورانه پوما؛ ایده ای که شکست خورد؟

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مردم: آدیداس====»پوما

استقلال:آلشپرت==»لی نینگ==»مجید……
تو دو ماه😶