لباس اورتون ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم اورتون برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط هومل رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با خطوط آبی رنگ برگرفته از فرم سازه برج پرنس رابرت در گوشه سمت راست پایین پیراهن ارائه شده است. نکته جالب این لباس استفاده از شکل ساده شده لوگوی باشگاه اورتون در جای نشان باشگاه بر روی سینه است که از برج مذکور برداشت شده و در قالب یک بخش آبی کوچک ظاهری عجیب به لباس سوم اورتون در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ بخشیده است.


(۲۹ تیر ۱۴۰۱) لباس دوم اورتون برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط هومل رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه به رنگ صورتی همراه با یک پترن سرمه ای رنگ متشکل از فضاهای لوزی شکل که خطوط متراکم افقی درون آنها را پر کرده ارائه شده است. یقه به رنگ سرمه ای با حاشیه صورتی است و شورت سرمه ای و جوراب صورتی ترکیب لباس دوم اورتون در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۱۱ تیر ۱۴۰۱) لباس اول اورتون برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط هومل رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه به رنگ آبی همراه با یک الگوی هندسی الهام گرفته از فرم برج پرنس رابرت که به عنوان نماد باشگاه اورتون نیز شناخته می شود به صورت امباس بی رنگ در محدوده جلوی پیراهن ارائه شده است.

یقه سفید با حاشیه آبی و همچنین فلش های هومل و بخشی از پهلو نیز سفید است. شورت و جوراب سفید همراه با یک شورت و جوراب آبی جایگزین ترکیب لباس اول اورتون در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر انگلیس را کامل می کند.

لباس اورتون ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم اورتون برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط هومل رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در قالب کمپین ۱۰۰ سالگی برند هومل بر پایه طرح مشابه لباس قدیمی دانمارک که در چند تیم دیگر تحت پوشش این برند در فصل جاری اجرا شد ارائه شده است. پیراهن در یک نیمه متشکل از خطوط طوسی … ادامه مطلب لباس اورتون ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس اورتون ۲۰۲۲-۲۰۲۱

 

لباس دوم اورتون ۲۰۲۲-۲۰۲۱

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کیت اول اورتون چقدر