لباس اول یوونتوس ۲۰۲۲-۲۰۲۱ + لباس دروازه بانی

توسط

تیم کیتز – لباس اول یوونتوس برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ احتمالا طی روزهای آینده رسما توسط آدیداس رونمایی خواهد شد.

پیراهن اول جدید با بازگشت به ترکیب سابق در زمینه متشکل از نوارهای راه راه سیاه و سفید ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین سفید با حاشیه مشکی است و سه خط روی شانه نیز مشکی کار شده است.

به مناسبت دهمین سالگرد انتقال استادیوم خانگی یووه از دل آلپی به یوونتوس استادیوم(آلیانز) نقش ستاره در قالب پنج ضلعی و نقطه هایی در اطراف آن برگرفته از پیاده راه مشاهیر یووه در محوطه استادیوم جدید به صورت بسیار محو بر روی نوارهای مشکی به چشم می خورد.

همچنین جزئیات طلایی لباس قبلی که شامل لوگوی باشگاه، آدیداس و همچنین جیپ می شد در لباس جدید به سفید و سیاه تغییر رنگ داده است. شورت و جوراب سفید همراه با لوگو و جزئیات مشکی ترکیب لباس اول یوونتوس در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ را کامل می کند. یک شورت و جوراب جایگزین نیز به رنگ مشکی برای لباس جدید یووه تدارک دیده شده است.

 

لباس دروازه بانی یوونتوس ۲۰۲۲-۲۰۲۱

تاریخ انتشار اولیه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۰

به روز رسانی اول ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۸

لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی جدید)

تیم کیتز – لباس دوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به زودی به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی خواهد شد. پیراهن دوم جدید با یک گرافیک انتزاعی مرکب از زرد و سفید در سرتاسر پیراهن ارائه شده است. پنل سه گوش جلو و پشت شانه، محدوده پهلو و قسمت پایین پشت پیراهن از جمله بخش های … ادامه مطلب لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی جدید)

ویدیو | رونمایی لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط آدیداس رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید بیانکونری با الهام از فرود بر روی ماه را در ادامه ببینید.

لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رسما توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن اول جدید با ترکیب راه راه مشکی و سفید ساده و نسبتا پهن ارائه شده است. محدوده آستین ها سفید و سه خط روی شانه، درز آستین و پهلو نیز به رنگ مشکی خواهد بود و یقه نیز ترکیبی از … ادامه مطلب لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سیاه رنگ مناسبی برا اسپانسر نیست

هر چقدر کمتر توی ذوق بزنه، بهتره!