لباس بشیکتاش ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس اول، دوم و سوم بشیکتاش ترکیه برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن اول جدید با ترکیبی بسیار ساده در زمینه یکدست سفید همراه با بافت تنفسی در قالب نوارهای راه راه بی رنگ ارائه شده است. یقه سفید و نوار لبه آستین نیز سفید با یک خط طوسی نقره ای بر روی آن است و سه خط روی شانه نیز نقره ای کار شده است.

پیراهن دوم نیز با ترکیب راه راه سیاه و سفید ساده ارائه شده که در آن آستین ها سفید و یقه و سه خط روی شانه به رنگ مشکی کار شده است.

پیراهن سوم جدید بشیکتاش نیز با طرحی فانتزی در زمینه عمدتا مشکی همراه با نوارهای گرافیکی زیگزاگی طوسی و مشکی با خطوط قرمز درخشان در حاشیه آنها ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین مشکی با حاشیه قرمز و سه خط روی شانه نیز سفید است.

لباس بشیکتاش ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

لباس بشیکتاش ۲۰۲۲-۲۰۲۱

تیم کیتز – لباس های اول، دوم و سوم بشیکتاش برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه سفید همراه با دو نوار قرمز و مشکی در مرکز پیراهن ارائه شده است. یقه، نوار لبه آستین و سه خط روی شانه از جزئیات مشکی پیراهن اول بشیکتاش به شمار می روند. … ادامه مطلب لباس بشیکتاش ۲۰۲۲-۲۰۲۱

لباس های بشیکتاش برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

تیم کیتز – لباس های اول، دوم و سوم جدید تیم فوتبال بشیکتاش ترکیه برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن اول جدید از ترکیب راه راه سیاه و سفید با یک خط باریک سفید در مرکز نوارهای مشکی تشکیل شده است. محدوده یقه، شانه و آستین ها به رنگ مشکی و سه خط … ادامه مطلب لباس های بشیکتاش برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها