لباس دروازه بانی یوونتوس برای فصل ۱۸-۲۰۱۷

توسط

تیم کیتز – لباس دروازه بانی جدید تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا برای فصل ۱۸-۲۰۱۷ به دنبال لباس اول این تیم توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن دروازه بانی جدید با طرحی بسیار ساده با یقه هفت در زمینه یکدست به رنگ آبی روشن همراه با سه خط سفید بر روی شانه ارائه شده است. پیش بینی می شود این پیراهن با شورت و جوراب هایی به همین رنگ با جزئیات سفید مورد استفاده جانلوئیجی بوفون قرار بگیرد.

تصاویر بیشتر از پیراهن دروازه بانی یوونتوس در فصل ۱۸-۲۰۱۷ را در گالری عکس مشاهده نمایید.

 

ویدیو | رونمایی لباس سوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط آدیداس رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس سوم جدید بیانکونری با حضور الساندرو دل پیرو را در ادامه ببینید.

رونمایی آدیداس از لباس های سوم فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ با حضور اسطوره ها

تیم کیتز – کمپانی آدیداس به طور همزمان از لباس سوم ۵ تیم الیت خود برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رونمایی کرد. این کمپین شامل رونمایی از لباس سوم تیم های رئال مادرید، یوونتوس، منچستریونایتد، بایرن مونیخ و آرسنال با حضور زین الدین زیدان، الساندرو دل پیرو، ریو فردیناند، باستین شواینشتایگر و پاتریک ویرا ستاره های قدیمی … ادامه مطلب رونمایی آدیداس از لباس های سوم فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ با حضور اسطوره ها

لباس سوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ سرمه ای تیره همراه با یک پترن در قالب بافت تنفسی در سرتاسر پیراهن حاوی اشکال حاصل از ترکیب قرینه لوگوی باشگاه یوونتوس ارائه شده است. نشان گورخر که در بازه سال … ادامه مطلب لباس سوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها