لباس دوم منچستریونایتد؛ لباسی از گذشته

توسط

تیم کیتز – لباس دوم جدید منچستر یونایتد برای فصل ۱۶-۲۰۱۵ با الهام از بعضی از لباسهای کلاسیک از تاریخ برجسته باشگاه شامل لباسی که توسط تیمهای افسانه ای باسبی در دهه ۱۹۶۰ پوشیده می شد توسط آدیداس طراحی شده است.

پیراهن جدید شامل یک یقه هفت بریده کلاسیک و سه خط روی شانه همانند یک طرح گرافیک روی پیراهن آنها که از پیراهن سال ۱۹۹۰ یعنی همان پیراهن معروفی که رایان گیگز با آن کار خود را در منچستر یونایتد آغاز کرد برداشت شده است. این طرح روی هر سه پیراهن این فصل وجود خواهد داشت.

با الهام از طرح خاطره انگیز سه خط لباس یونایتدها در دهه ۱۹۸۰، آدیداس با بازبینی آرشیو با آوردن دوباره لباسهای قرمز و سفید استایل آشنایی را ارائه کرده که هواداران آن را دوست می داشتند و همچنین آن را با آخرین تکنولوژی ها ادغام کرده است.

پیراهن به رنگ سفید با یقه هفت با ترکیب رنگ های سفید و قرمز با یک خط باریک سیاه و همچنین سه خط روی شانه ها به رنگ قرمز و نوارهای پهن لبه آستین ها همرنگ با رنگ پیراهن به رنگ سفید هستند.

شورت به رنگ سیاه با سه خط قرمز در هر طرف کامل شده است. جوراب ها نیز به رنگ سفید با سه خط قرمز در لبه بالای آن و یک نوار قرمز و مشکی در وسط ساق پا و نشان شیاطین سرخ در بالای آن تکمیل شده است.

لباس دوم جدید منچستر بونایتد برای فصل ۱۶-۲۰۱۵ برای اولین بار روز ۱۴ آگوست در لیگ برتر مقابل استون ویلا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها