لباس ریورپلاته ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم ریور پلاته آرژانتین برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید با ترکیب کلیشه ای و سنتی ریورپلاته در زمینه به رنگ مشکی همراه با نوار پهن مورب قرمز در قسمت جلو و پشت پیراهن ارائه شده است. جزئیات نیمه راست پیراهن از قبیل سه خط روی شانه، نوار لبه آستین و نیمه راست یقه به رنگ قرمز و سمت مقابل نیز سفید کار شده است.


(۱۷ شهریور ۱۴۰۱) لباس دوم ریورپلاته آرژانتین برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه عمدتا به رنگ قرمز همراه با نوارهای محو در سایه ای تزدیک به زمینه و همچنین سه نوار محو شونده سفید در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است.

یقه، سه خط روی شانه و نوار لبه آستین از دیگر جزئیات سفید پیراهن جدید ریورپلاته به شمار می رود. شورت و جوراب قرمز ترکیب لباس دوم ریور پلاته در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۲۲ مرداد ۱۴۰۱) لباس اول ریورپلاته آرژانتین برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با ترکیب سنتی این تیم توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن اول جدید به مانند همیشه در زمینه سفید همراه با نوار نسبتا پهن قرمز با رگه های تیره و روشن به صورت مورب در قسمت جلو و پشت پیراهن ارائه شده است. سه خط روی شانه به رنگ مشکی است و شورت مشکی و جوراب سفید ترکیب لباس اول جدید ریور پلاته را کامل می کند.

لباس ریورپلاته ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم ریورپلاته برای فصل ۲۰۲۴ لیگ آرژانتین توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با دو نوار مواج سفید و قرمز محو شونده در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. سه خط روی شانه سفید کار شده و نوار باریک قرمز در محدوده لبه آستین … ادامه مطلب لباس ریورپلاته ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تغییر لوگوی ریورپلاته؛ تغییر بدون اعمال تغییر!

تیم کیتز – باشگاه ریورپلاته آرژانتین به طور رسمی از لوگوی جدید خود رونمایی کرد. فرم، اجزا و ترکیب رنگ لوگوی جدید تا حدود بسیار زیادی مشابه لوگوی قدیمی است با این تفاوت که در لوگوی جدید خطوط باریک وجه داخلی سپر لوگو و گرداگرد مخفف نام باشگاه (CARP) حذف شده است. در واقع این … ادامه مطلب تغییر لوگوی ریورپلاته؛ تغییر بدون اعمال تغییر!

جزئیات قرارداد جدید ریورپلاته با آدیداس + رقم پاداش ها

تیم کیتز – باشگاه ریورپلاته آرژانتین قرارداد تامین لباس خود با آدیداس را تا پایان سال ۲۰۲۷ تمدید کرد. پیش از این شایعاتی مبنی بر احتمال قرارداد پوما برای تامین لباس ریور با رقم سالانه ۱۰ میلیون دلار + ۲۰ درصد حق فروش مطرح شده بود اما سرانجام این آدیداس بود که با پیشنهادی نزدیک … ادامه مطلب جزئیات قرارداد جدید ریورپلاته با آدیداس + رقم پاداش ها

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کیت های ملی و باشگاهی برزیل و ارژانتین واقعا بینظیرن

تیم کیتز میشه راجب توپ های سری آ رد پوشش بدین
چون توی هر بازی یه صحنه ای همش یکی میاد توپ رو میزاره داخل کیسه پارچه ای
میخوام بدونم قضیه این چیه

لباس قرمز با تمام سادگی قشنگه

یکی از یکیشون بهتره