لباس سائوپائولو ۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس سوم سائوپائولو برای فصل ۲۰۲۳ سری A برزیل توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه را دو نوار هاشوری قرمز و سفید در سمت چپ پیراهن ارائه شده است. جزئیات قرمز در قالب نوار پهلو و همچنین در حاشیه نوار بله آستین و بخش جلوی یقه به کار رفته و سه خط روی شانه نیز سفید است.


(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲) لباس دوم سائوپائولو برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید با همان ترکیب آشنای همیشگی در زمینه متشکل از نوارهای راه راه قرمز و مشکی و سفید است. محدوده شانه و آستین ها یکدست مشکی و یقه و نوار لبه آستین نیز قرمز کار شده و سه خط سفید بر روی شانه ترکیب لباس دوم سائوپائولو در فصل ۲۰۲۳ لیگ برزیل را کامل می کند.


(۲۰ اسفند ۱۴۰۱) لباس اول سائوپائولو برای فصل ۲۰۲۳ لیگ سری A برزیل توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه عمدتا سفید همراه با دو نوار قرمز و مشکی سنتی سائوپائولو در مرکز سینه ارائه شده است. لوگوی باشگاه در اندازه نسبتا بزرگ در مرکز سینه و لوگوی آدیداس نیز در سمت راست بالا جانمایی شده است.

سه خط روی شانه ترکیبی از قرمز و مشکی است و جزئیات مشکی علاوه بر این در حاشیه یقه و نوار لبه آستین و همچنین نوار پهلو به چشم می خورد. شورت و جوراب سفید با سه خط قرمز و مشکی ترکیب لباس اول سائوپائولو در فصل ۲۰۲۳ را کامل می کند.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لوگو آدیداس رو وسط می‌زدن بهتر بود.

سلام تیم کیتز امروز یه ویدیو میدیدم در مورد کاور کردن و کپی کردن و کلا اسکی رفتن اثار هنری از جمله طراحی های گرافیک پوستر، موسیقی، فیلم و… بود. شاید برخی ازو اونام خیلی معروف بودند. یا حتی مال سالهای گذشته. اما سوال اینجاست…؟
ابتدا اینکه ایا شخصی که میخواد یک پروژه هنری شخصی در هر زمینه ای رو شروع کنه و براساس سبک و ایده ال ها و سلایق شخصی و گاه سلایق مشتری چرا زمان و وقت مثل شخصی که اثر ابتدایی رو ساخته نمیزاره؟
ایا قبول پروژه کپی کاری بدون اطلاع هنرمند اصلی اگر سرقت هنری نیست پس اسمش چیست؟
(هیچ خورشیدی پشت ابر نمی مونه) ایا احمق فرض کردن مخاطبین باعث نابودی رزومه کاری اون فرد نمیشه؟
و در اخر به نظر شما اگر کشور ماهم مثل دیگر کشورها قانون کپی رایت داشت و جرم به حساب میومد و مجازات ان جریمه نقدی و حتی حبس بود، این سرقت ها کمتر میشد؟
ایراد ها در کدوم ساختار بیشتر چشم گیره چه عوامل مهمی باعث راحت طلبی و نابودی شخصیت هنری فرد میشه؟

ممنون میشم برای اخرین بار نظر شخصی و دیدگاه جهانی به این مسئله رو برام شرح بدین… با سپاس فروان
سال نو پیشاپیش مبارک 🌹

سلام تیم کیتز لباسهای لیگ تقریبا تازه تاسیس کانادا که فقط هشت تیم شرکت میکنن و کل تیم هارو برند مکرون تامین میکنه در قالب یک پست معرفی کنید
یک سوالی هم که برام پیش اومد اینکه برند ورزشی مثل ادیداس برای لیگ ام ال اس قراداد با کل تیمها یک جا برای چند فصل میبنده یا با لیگ اون کشور؟ بنظر شما وجود تنها یک برند در لیگ یک کشور باعث نظم و هماهنگی بیشتری نمیشه؟
ممنون از پاسخگویی شما

ستاره های بالای لوگو به چه معناست