بازگشت پرسپولیس به لباس جدید؛ بازی آخر با لباس سفید یا مشکی؟

توسط

تیم کیتز – پرسپولیس در دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل مس کرمان بار دیگر لباس سفید جدید خود را به تن کرد.

سرخپوشان اولین بار در دیدار مقابل تراکتور از لباس سفید جدید استفاده کرده بودند و بعد از آن برابر مس رفسنجان با لباسی قدیمی که پیش از آن بر تن تیم ملی دیده بودیم به میدان رفتند. حالا با یک وقفه بار دیگر لباس جدید در مسابقه با مس کرمان بر تن بازیکنان پرسپولیس نشست.

پرسپولیسی ها در حالی برای سومین بار در این فصل با لباس سوم(سفید) به میدان می روند که تنها یک بار از لباس دوم(مشکی) خود استفاده کرده اند. اینگونه برداشت می شود که ظاهرا بر خلاف اظهار اولیه، لباس دوم پرسپولیس سفید است نه مشکی.

پرسپولیس احتمالا در هفته پایانی فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مقابل نساجی مجبور به استفاده از لباس جایگزین خواهد بود و باید دید این بار انتخاب سرخپوشان لباس سفید است یا مشکی.

نکات هفته دوم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته دوم لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ خواهیم داشت. مسئولان سپاهان در جلسه هماهنگی دیدار با خیبر پیراهن فصل گذشته را به عنوان لباس تیم در روز مسابقه معرفی کردند! شمس آذر در این هفته با لباس دوم فصل قبل خود به میدان رفت. … ادامه مطلب نکات هفته دوم لیگ برتر

ویدیو | رونمایی لباس دوم پرسپولیس ۱۴۰۴-۱۴۰۳

تیم کیتز – لباس دوم پرسپولیس برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ رسما رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس مشکی جدید پرسپولیس را در ادامه ببینید.

لباس دوم پرسپولیس ۱۴۰۴-۱۴۰۳

تیم کیتز – لباس دوم پرسپولیس برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ که توسط مجید تامین می شود رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با یک گرافیک مرکب از رنگ های قرمز، مشکی و طوسی در سرتاسر پیراهن که طبق ادعای باشگاه “برگرفته از نقوش هندسی ایرانی” است، ارائه شده است. یقه دو … ادامه مطلب لباس دوم پرسپولیس ۱۴۰۴-۱۴۰۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
5 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با عرض سلام به رسانه خوب تیم کیتز
یه سوال داشتم برخی از تیم های اروپایی مانند دورتموند هر ساله ۵ یا ۶ تا کیت معرفی می‌کنند . آیا فدراسیون فوتبال اروپا قانونی درباره تعداد کیت های مورد استفاده نداره یا اگر داره شرایطش چجوریه ؟
خیلی ممنون

سفیده

انتخابشون مشکیه چون اگه بازیهای قبلی مساجی و مرسمولیسو دقت کنی همش قرمز و مشکی بود

واقعا باید تاسف خورد کجای دنیا کیت اول دوم سوم کپی همن واقعا ایران هیچیش سرجای خودش نی