لباس سوم آث میلان برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس سوم جدید آث میلان برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ به زودی توسط پوما رونمایی خواهد شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ سبزآبی(کله غازی) همراه با یک یک پترن گرافیکی که تحت عنوان “Houndstooth” یا در اصطلاع دندان سگی بیشتر با ترکیب سیاه و سفید در ژاکت های روزمره مورد استفاده قرار می گیرد در قسمت پایین پیراهن که در محدوده مرکز پیراهن در زمینه محو می شود ارائه شده است.

یقه و نوار لبه آستین به رنگ سبزآبی سیر کار شده و مخفف نام تیم “ACM” در پشت یقه نقش بسته است. شورت و جوراب هم رنگ پیراهن ترکیب لباس سوم میلان در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند.

لباس سوم میلان ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

تیم کیتز – اولین تصاویر از لباس سوم آث میلان برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی پوما عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن سوم جدید با طرحی ساده و ترکیب رنگی نسبتا عجیب در زمینه به رنگ طوسی تیره همراه با یقه و نوار لبه آستین سبز بسیار روشن ارائه شده است. لوگوی باشگاه آث … ادامه مطلب لباس سوم میلان ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

لباس دوم میلان ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

تیم کیتز – لباس دوم آث میلان برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به زودی به طور رسمی توسط پوما رونمایی خواهد شد. پیراهن دوم جدید در زمینه سفید همراه با نوارهای باریک بی رنگ عمودی که احتمالا در نسخه بازیکن در قالب بافت تنفسی در سطح پارچه نمود پیدا خواهد کرد ارائه شده است. یقه پولو سفید … ادامه مطلب لباس دوم میلان ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

ویدیو | رونمایی لباس آث میلان ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول آث مبلان برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ سری A ایتالیا توسط پوما رونمایی شد. ویدیو رونمایی لباس جدید روسونری را در ادامه ببینید.

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فکر نمیکنم “دندان سگی” اصطلاح درستی توی فارسی باشه، صرفا ترجمه تحت اللفظیشه. قشنگتر بود اگر میگفتید الگوی “پیچازی”!