لباس سوم یوونتوس برای فصل ۱۸-۲۰۱۷

توسط

تیم کیتز – لباس سوم جدید تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا برای فصل ۱۸-۲۰۱۷ با بهره گیری از یکی از طرح های هواداری استودیو خلاق که سال گذشته برگزار شد توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید با ترکیب رنگی نا آشنا برای یوونتوس در زمینه سبز زیتونی(سبز ارتشی یا نظامی) ارائه شده که به نظر می رسد برگرفته از رنگ سازمانی اسپانسر تبلیغاتی این تیم باشد.

نوار پهن سفید در محدوده سینه با یک نوار باریک تر مشکی در بالای آن به همراه یقه گرد، نوار لبه آستین و سه خط بریده آیدیداس بر روی شانه همگی به رنگ مشکی از دیگر جزئیات پیراهن سوم جدید یووه به شمار می روند.

شورت مشکی با سه خط سبز زیتونی در کناره ها به همراه جوراب های سبز زیتونی(سبز ارتشی) با سه خط و جزئیات مشکی و سفید ترکیب لباس سوم بانوی پیر در فصل جدید را کامل می کند.

تصاویر بیشتر از لباس سوم یوونتوس برای فصل ۱۸-۲۰۱۷ را در گالری عکس مشاهده نمایید.

شما همچنین می توانید معرفی لباس اول یوونتوس در فصل ۱۸-۲۰۱۷ را (اینجا) و لباس دوم را (اینجا) مشاهده نمایید.

 

لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی جدید)

تیم کیتز – لباس دوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به زودی به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی خواهد شد. پیراهن دوم جدید با یک گرافیک انتزاعی مرکب از زرد و سفید در سرتاسر پیراهن ارائه شده است. پنل سه گوش جلو و پشت شانه، محدوده پهلو و قسمت پایین پشت پیراهن از جمله بخش های … ادامه مطلب لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی جدید)

ویدیو | رونمایی لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط آدیداس رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید بیانکونری با الهام از فرود بر روی ماه را در ادامه ببینید.

لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رسما توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن اول جدید با ترکیب راه راه مشکی و سفید ساده و نسبتا پهن ارائه شده است. محدوده آستین ها سفید و سه خط روی شانه، درز آستین و پهلو نیز به رنگ مشکی خواهد بود و یقه نیز ترکیبی از … ادامه مطلب لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها