مورد عجیب لباس یاران جهانبخش در لیگ کنفرانس

توسط

تیم کیتز – لباس فاینورد در رقابت های لیگ کنفرانس اروپا ۲۰۲۲-۲۰۲۱ برای تطابق با قوانین یوفا با یک اصلاحیه عجیب همراه شده است.

تغییر اعمال شده مربوط به فضای شماره بازیکن در پشت پیراهن است و در حالی که لباس در حالت طبیعی نیم قرمز و نیم سفید است با ایجاد یک فضای مربعی سفید لباس جهت بازی های اروپایی مناسب سازی شده است.

در نگاه اول این یک تغییر ساده به نظر می رسد اما با دقت بیشتر حتما متوجه نکته جالب توجه پشت پیراهن فاینورد خواهید شد. باشگاه فاینورد ابتدا در جهت رعایت قوانین یوفا فضای پشت را به یکدست سفید تغییر داده چرا که طبق قوانین فضای پس زمینه شماره باید تک رنگ باشد.

اما ظاهرا مسئولان فاینورد علیرغم توجه به قانون یک بند آن را نادیده گرفته اند، بندی که تاکید می کند فضای پشت پیراهن هایی که بخش جلویی آنها دو رنگ است نباید تک رنگ باشد.

همین موضوع باعث شده باشگاه فاینورد تغییر دوم را هم با اضافه کردن یک بخش قرمز رنگ مجزا به صورت سابلیمیشن روی همان لباس ها اعمال کند، تغییری که البته چندان دقیق نبوده و فاصله حاشیه های آن با درز یقه، آستین و پهلو کاملا به چشم می آید!

لباس فاینورد ۲۰۲۲-۲۰۲۱

(۴ تیر ۱۴۰۰) لباس اول فاینورد روتردام برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ اردیویسه هلند با همان ترکیب آشنای همیشگی توسط آدیداس رونمایی شد.

لباس فاینورد ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم فاینورد روتردام برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط کاستوره رونمایی شد. پیراهن چهارم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با نقشه هوایی شهر روتردام در قالب خطوط گرافیکی فسفری در سطح پیراهن ارائه شده است. جزئیات فسفری علاوه بر این در حاشیه یقه و نوار لبه آستین و همچنین در قالب … ادامه مطلب لباس فاینورد ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس فاینورد ۲۰۲۳-۲۰۲۲

(۱۸ تیر ۱۴۰۱) لباس سوم فاینورد هلند برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید با ترکیبی بسیار ساده در زمینه یکدست مشکی همراه با جزئیات صورتی در قالب یقه، بخشی از پهلو، سه خط روی شانه و همچنین لوگوهای موجود در جلوی پیراهن ارائه شده است. شورت صورتی و جوراب مشکی همراه … ادامه مطلب لباس فاینورد ۲۰۲۳-۲۰۲۲

لباس دوم فاینورد ۲۰۲۲-۲۰۲۱

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قشنگ

واقعاً نمی فهمم چرا یوفا داره گند میزنه به همه لباس های امسال 😐