لباس “میراث” آ اس رم ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس ویژه آ اس رم تحت عنوان لباس میراث “Legacy Kit” در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط نیوبالانس رونمایی شد.

پیراهن جدید رم در زمینه به رنگ سبزآبی همراه با یک نوار نسبتا پهن سفید در محدوده سینه ارائه شده است. یک پترن محو متشکل از مخفف نام باشگاه آ اس رم “ASR” نیز به صورت محو در عمده قسمت های پیراهن به چشم می خورد.

لوگوی باشگاه تک رنگ سبز و با ویژگی بازتابنده دو وجهی که دو لوگوی باشگاه رم را در زوایای مختلف به نمایش می گذارد طراحی شده و لوگوی نیوبالانس نیز سبز است. عبارت “FIGLI DI ROMA” به معنی بچه های رم در پشت یقه نوشته شده و یک نوار سبز و سفید نیز در لبه آستین جانمایی شده است.

لباس آاس رم ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول آ اس رم برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید با ترکیبی ساده در زمینه به رنگ قرمز تیره همراه با خطوط باریک یک در میان طلایی و اندکی تیره تر از رنگ زمینه در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. نوار باریک روی یقه، سه خط روی … ادامه مطلب لباس آاس رم ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس چهارم آ اس رم ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ پترن دو سال پیش!

تیم کیتز – لباس چهارم آ اس رم برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید با ترکیب رنگی مشابه لباس اول در زمینه به رنگ قرمز همراه با جزئیات زرد سیر در قالب یقه پولو، سه خط روی شانه و نوار لبه آستین ارائه شده است. یک پترن گرافیکی تکراری که پیش از … ادامه مطلب لباس چهارم آ اس رم ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ پترن دو سال پیش!

جای خالی پر شد؛ “ریاض سیزن” اسپانسر جدید لباس رم

تیم کیتز – باشگاه آاس رم ایتالیا شرکت رویداد سرگرمی RIYADH SEASON را به عنوان اسپانسر اصلی پیراهن خود معرفی کرد. جزئیات مالی توافق از سوی طرفین منتشر نشده اما رسانه های ایتالیایی ارزش این قرارداد که تا پایان فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ معتبر خواهد بود را بالغ بر ۲۵ میلیون یورو اعلام کرده اند. این قرارداد … ادامه مطلب جای خالی پر شد؛ “ریاض سیزن” اسپانسر جدید لباس رم

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
5 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تیم کیتز عزیز این لباس در مسابقات رسمی استفاده می شود؟

دوستش ندارم

سلام تیم کیتز، از این لباس دو مدل عکس گذاشتید. در یکی از مدلها لوگو و سرآستین فرق داره. لباس اصلی رسمی کدومه؟