لباس هامبورگ ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم هامبورگ برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ بوندسلیگا ۲ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با خطوط گرافیکی باریک و متراکم آبی در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه و سه خط روی شانه از جزئیات آبی لباس سوم جدید هامبورگ به شمار می رود.


تیم کیتز – لباس اول و دوم هامبورگ برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ بوندسلیگا ۲ آلمان توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن اول در زمینه عمدتا سفید و در محدوده شانه و بخش بالایی جلوی پیراهن مشکی است که به یک نوار افقی آبی رنگ بر روی سینه ختم می شود. شورت قرمز و جوراب آبی ترکیب لباس اول جدید هامبورگ را کامل می کند.

پیراهن دوم نیز با طرح مشابه لباس دوم منچستر در فصل ۲۱-۲۰۲۰ در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با پترن بافتی در دل پارچه ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین مشکی است و جزئیات آبی روشن در قالب سه خط روی شانه و حاشیه نوار لبه آستین خودنمایی می کند.

ویدیو | رونمایی لباس سوم هامبورگ ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم هامبورگ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. ویدیو رونمایی لباس جدید هامبورگ را در ادامه ببینید.

لباس هامبورگ ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم هامبورگ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا ۲ آلمان توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید با ترکیبی بسیار ساده در زمینه یکدست به رنگ مشکی همراه با جزئیات طوسی تیره در قالب یقه، سه خط روی شانه و نوار پهلو و لبه پشتی ارائه شده است. (۲۷ تیر ۱۴۰۲) لباس دوم … ادامه مطلب لباس هامبورگ ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس هامبورگ ۲۰۲۲-۲۰۲۱

تیم کیتز - لباس دوم هامبورگ برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با ترکیب راه راه آبی و مشکی توسط آدیداس رونمایی شد. (۱۸ مرداد ۱۴۰۰) لباس اول و سوم هامبورگ برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ همچون فصل های گذشته با طرحی ساده توسط آدیداس رونمایی شد. ویدیو | رونمایی لباس سوم هامبورگ ۲۰۲۴-۲۰۲۳تیم کیتز – لباس سوم هامبورگ برای … ادامه مطلب لباس هامبورگ ۲۰۲۲-۲۰۲۱

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام تیم کیتز من چه طور میتوانم لباس هامبورگ را تهیه کنم ؟

سلام تیم کیتز من چه طور میتوانم لباس هامبورگ را تهیه کنم ؟