لباس های لیگ استرالیا ۲۰۲۲-۲۰۲۱ – وسترن سیدنی

توسط

تیم کیتز – لباس تیم های حاضر در لیگ استرالیا (A-League) برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ را در زیر مشاهده می کنید.

لباس وسترن سیدنی واندررز ۲۰۲۲-۲۰۲۱

لباس دوم وسترن سیدنی برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با ترکیب راه راه قرمز و سفید و جزئیات سرمه ای ارائه شده است.

لباس اول وسترن سیدنی واندررز برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با ترکیبی متشکل از ۱۰ نوار راه راه قرمز و مشکی به نشانه ۱۰ سال حضور در ای لیگ استرالیا از سوی کاپا ارائه شده است.

لباس مکارتور ۲۰۲۲-۲۰۲۱

لباس های تیم مکارتور استرالیا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با ترکیب سفید و سیاه برای لباس اول و ترکیب عمدتا زرد برای لباس دوم توسط مکرون ارائه شده است. باشگاه مکارتور در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده و تنها چهار سال قدمت دارد.

 

لباس ملبورن سیتی ۲۰۲۲-۲۰۲۱

لباس های جدید ملبورن سیتی برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با ترکیب آبی آسمانی و سفید برای لباس اول، ترکیب سبز زیتونی روشن و تیره برای لباس دوم و ترکیب سفید با جزئیات قرمز و طوسی روشن برای لباس سوم توسط پوما ارائه شده است.

لباس نیوکاسل جتس ۲۰۲۲-۲۰۲۱

لباس اول، دوم و سوم نیوکاسل جتس استرالیا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با ترکیب عمدتا طلایی برای لباس اول، سفید برای لباس دوم و سرمه ای برای لباس سوم توسط برند ویوا (VIVA) ارائه شده است.

لباس وسترن یونایتد ۲۰۲۲-۲۰۲۱

لباس اول و دوم وسترن یونایتد استرالیا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با ترکیب راه راه مشکی و سبز برای لباس اول و سفید با جزئیات سبز و مشکی برای لباس دوم توسط کاپا ارائه شده است.

لباس ولینگتون فونیکس ۲۰۲۲-۲۰۲۱

لباس اول و دوم ولینگتون فونیکس برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با ترکیب زرد و مشکی برای لباس اول و ترکیب سبزآبی تیره و روشن برای لباس دوم توسط برند پالادین ارائه شده است.

لباس ملبورن ویکتوری ۲۰۲۲-۲۰۲۱

لباس اول و دوم ملبورن ویکتوری برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با ترکیب سنتی و ثابت این تیم در رنگ های سرمه ای با جزئیات سفید برای لباس اول و ترکیب رنگ معکوس برای لباس دوم توسط مکرون ارائه شده است.

لباس بریزبین رور ۲۰۲۲-۲۰۲۱

لباس اول، دوم و سوم بریزبین رور برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با ترکیب نارنجی و جزئیات مشکی برای لباس اول، ترکیب سفید با جزئیات نارنجی برای لباس دوم و ترکیب مشکی با جزئیات نارنجی برای لباس سوم توسط نیوبالانس تامین می شود.

لباس سیدنی اف سی ۲۰۲۲-۲۰۲۱

لباس اول، دوم و سوم سیدنی اف سی برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با ترکیب آبی آسمانی و سرمه ای برای لباس اول، ترکیب سفید و آبی روشن برای لباس دوم و ترکیب سرمه ای برای لباس سوم توسط آندر آرمور رونمایی شد.

لباس پرت گلوری ۲۰۲۲-۲۰۲۱

لباس اول و دوم پرت گلوری برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با ترکیب بنفش و جزئیات نارنجی برای لباس اول و ترکیب فیروزه ای روشن و جزئیات بنفش برای لباس دوم از سوی مکرون ارائه شده است.

لباس آدلاید یونایتد ۲۰۲۲-۲۰۲۱

لباس اول و دوم آدلاید یونایتد برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با ترکیب قرمز با جزئیات سفید برای فصل اول و ترکیب سرمه ای با جزئیات نارنجی درخشان برای لباس دوم توسط برند یوکن رونمایی شد.

لوگوی جدید ای لیگ استرالیا؛ سادگی محض!

 

لباس های پرت گلوری برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

 

لباس های بریزبین رور برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لباس ملبورن رو دوست داشتم

لباس ملبرون و سیدنی خیلی قشنگ هست