لباس های لیگ MLS فصل ۲۰۲۲ – کلمبوس کرو (همه ۲۸ تیم قرار گرفت)

توسط

تیم کیتز – لباس تیم های حاضر در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا MLS برای فصل ۲۰۲۲ که به صورت سراسری توسط آدیداس تامین می شود به مرور و پس از رونمایی در این پست معرفی خواهد شد.

لباس کلمبوس کرو ۲۰۲۲

لباس اول کلمبوس کرو برای فصل ۲۰۲۲ در زمینه به رنگ زرد همراه با یک الگوی هندسی محو به صورت امباس بر روی زمینه ارائه شده است. یقه، سه خط روی شانه و نوار لبه آستین به رنگ مشکی است و نقشه ایالت اوهایو نیز با الگوی مشابه طرح زمینه در گوشه پایین پیراهن نصب شده است. لباس کلمبوس برای فصل ۲۰۲۲ برای اولین بار با لوگوی جدید این باشگاه عرضه شده است.

لباس اورلاندو سیتی ۲۰۲۲

لباس دوم اورلاندو سیتی برای فصل ۲۰۲۲ لیگ MLS در زمینه عمدتا سفید و در قسمت جلوی پیراهن با یک نقش گرافیکی چند رنگ برگرفته از طلوع و غروب خورشید در شهر اورلاندو ایالت فلوریدا ارائه شده است. جزئیات بنفش در قالب یقه، نوار لبه آستین و سه خط روی شانه و همچنین لوگوها نمود پیدا کرده است.

لباس آتلانتا یونایتد ۲۰۲۲

لباس دوم آتلانتا یونایتد آمریکا برای فصل ۲۰۲۲ در زمینه از پترنی مشابه آنچه آدیداس در لباس تیم ملی هلند در سال ۱۹۸۸ استفاده کرده بود در رنگ سفید و سبز روشن تشکیل شده است. کلیه جزئیات و لوگوها به رنگ سبز تیره است و فضای پشت پیراهن نیز یکدست سبز بسیار روشن است.

لباس اینتر میامی ۲۰۲۲

لباس اول اینتر میامی آمریکا برای فصل ۲۰۲۲ با ترکیب بسیار ساده در زمینه یکدست صورتی همراه با سه خط مشکی بر روی شانه ارائه شده است. لوگوها عموما به رنگ مشکی هستند و خطوط برگرفته از ضربان نبض به صورت بی رنگ امباس روی نوار لبه آستین حک شده است.

لباس مینه سوتا یونایتد ۲۰۲۲

لباس اول مینه سوتا یونایتد برای فصل ۲۰۲۲ در زمینه به رنگ مشکی همراه با رده های گرافیکی محو بر روی زمینه و همچنین جزئیات آبی روشن بر روی شانه، حاشیه یقه و نوار لبه آستین ارائه شده است.

لباس تورنتو اف سی ۲۰۲۲

لباس دوم تورنتو اف سی کانادا برای فصل ۲۰۲۲ لیگ ام ال اس با ترکیب ساده نیم سفید و نیم طوسی همراه با جزئیات و لوگوهای مشکی ارائه شده است.

لباس اسپورتینگ کانزاس سیتی ۲۰۲۲

لباس دوم اسپورتینگ کانزاس سیتی برای فصل ۲۰۲۲ در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با خطوط بی رنگ امباس متشکل از اعداد ۹۱۳ و ۸۱۶ که به کد منطقه ای شهر کانزاس و ایالت میزوری اشاره دارد ارائه شده که فرم شکست این خطوط نیز برگرفته از خط مرزی ایالت میزوری است که در لوگوی باشگاه نیز نمود دارد. جزئیات آبی روشن ترکیب لباس جدید اسپورتینگ کانزاس را کامل می کند.

لباس سن خوزه ارث کوئیکز ۲۰۲۲

لباس دوم سن خوزه ارث کوئیکس برای فصل ۲۰۲۲ لیگ آمریکا در زمینه سفید همراه با لوگو و جزئیات مشکی ارائه شده است. یک پترن متشکل از خطوط نامنظم مشکی با الهام از شبکه های فولادی پی پل پارک در پهلوها به چشم می خورد. نکته قابل ذکر اینکه پارچه این قسمت به صورت رندوم برش خورده و هیچ یک از پیراهن ها در محدوده پهلو مشابه همدیگر نیستند.

لباس نشویل ۲۰۲۲

لباس نشویل اس سی برای فصل ۲۰۲۲ در زمینه به رنگ زرد همراه با لوگوها و جزئیات سرمه ای سیر ارائه شده است. یک نوار گرافیکی متشکل از خطوط زرد رنگ به شکل اکولایزر صدا نیز در محدوده پهلو و زیر آستین خودنمایی می کند.

لباس دی سی یونایتد ۲۰۲۲

لباس اول دی سی یونایتد برای فصل ۲۰۲۲ در زمینه یکدست مشکی همراه با نوارهای راه راه که در بافت پارچه اعمال شده و جزئیات سفید و قرمز ارائه شده است.

لباس اف سی سینسیناتی ۲۰۲۲

لباس دوم اف سی سینسیناتی برای فصل ۲۰۲۲ در زمینه به رنگ نارنجی همراه با یک نقش بی رنگ امباس برگرفته از پرچم شهر سینسیناتی در محدوده سینه با محوریت لوگوی باشگاه ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین به رنگ آبی و سه خط روی شانه، لوگوی آدیداس د اسپانسر نیز نقره ای هستند.

لباس لس آنجلس اف سی ۲۰۲۲

لباس اول لس آنجلس اف سی LAFC برای فصل ۲۰۲۲ ام ال اس در زمینه به رنگ مشکی همراه با یک پترن طوسی برگرفته از سبک هنری آرت دکو ارائه شده است. جزئیات طلایی در قالب لوگوی باشگاه، آدیداس و اسپانسرها و همچنین سه خط روی شانه نمود پیدا کرده است.

لباس اف سی دالاس ۲۰۲۲

لباس اول اف سی دالاس برای فصل ۲۰۲۲ در زمینه عمدتا به رنگ قرمز همراه با نوارهای راه راه متشکل از رده های هاشوری سرمه ای در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است.جزئیات سرمه ای علاوه بر این در محدوده پهلو، سه خط روی شانه و حاشیه یقه به چشم می خورد.

لباس مونترال ۲۰۲۲

لباس تیم مونترال کانادا برای فصل ۲۰۲۲ لیگ MLS در زمینه به رنگ طوسی همراه با یک گرافیک آبی رنگ برگرفته از بافت سنگ مرمر در قسمت جلوی پیراهن و محدوده آستین ها و لوگوها و جزئیات مشکی ارائه شده است.

لباس نیویورک سیتی ۲۰۲۲

لباس دوم نیویورک سیتی برای فصل ۲۰۲۲ ام ال اس در زمینه عمدتا به رنگ نارنجی همراه با یک نوار باریک زیگزاگی در مرکز و فضای سرمه ای رنگ محاط شده در سمت چپ ارائه شده است.

لباس رئال سالت لیک ۲۰۲۲

لباس اول رئال سالت لیک آمریکا برای فصل ۲۰۲۲ با ترکیبی ساده در زمینه عمدتا قرمز همراه با جزئیات سرمه ای و زرد در بخش های مختلف لباس ارائه شده است.

لباس شیکاگو فایر ۲۰۲۲

لباس اول شیکاگو فایر برای فصل ۲۰۲۲ در زمینه یکدست سرمه ای همراه با یک پترن بی رنگ به صورت امباس با الهام از برج آب شهر شیکاگو و جزئیات قرمز اعم از لوگوی آدیداس و سه خط روی شانه ارائه شده است.

لباس ونکوور وایتکپس ۲۰۲۲

لباس اول ونکوور وایتکپس کانادا برای فصل ۲۰۲۲ لیگ MLS با ترکیبی ساده در زمینه سرمه ای همراه با یک نوار پهن سفید در مرکز با دو نوار باریک آبی آسمانی در بالا و پایین آن ارائه شده است. جزئیات سفید و آبی آسمانی همچنین در یقه، سه خط روی شانه و نوار لبه آستین دیده می شود.

لباس هیوستون دینامو ۲۰۲۲

لباس دوم هیوستون دینامو برای فصل ۲۰۲۲ لیگ حرفه ای آمریکا در زمینه از یک گرافیک انتزاعی در دو سایه طوسی و مشکی همراه با جزئیات نقره ای و نارنجی از سوی آدیداس ارائه شده است.

لباس فیلادلفیا یونیون ۲۰۲۲

لباس اول فیلادلفیا یونیون برای فصل ۲۰۲۲ در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با یک نوار آبی با حاشیه طلایی هم راستای لوگوی باشگاه ارائه شده است. جزئیات طلایی رنگ علاوه بر این در قالب سه خط روی شانه، حاشیه یقه و نوار لبه آستین و بخش عمده ای از لوگوها نمود پیدا کرده است.

لباس کلرادو رپیدز ۲۰۲۲

لباس اول کلرادو رپیدز برای فصل ۲۰۲۲ لیگ حرفه ای آمریکا MLS در زمینه به رنگ قرمز تیره همراه با نقوش انتزاعی بی رنگ به صورت امباس برگرفته از فرم کوه که به موقعیت کوهستانی شهر دنور اشاره دارد ارائه شده است.جزئیات آبی روشن در قالب سه خط روی شانه، حاشیه یقه و لبه آستین و لوگوی آدیداس نمود پیدا کرده و نشان C برگرفته از پرچم کلرادو نیز به صورت تگ در گوشه پایین پیراهن نصب شده است.

لباس آستین اف سی ۲۰۲۲

لباس دوم آستین اف سی برای فصل ۲۰۲۲ با ترکیبی ساده در زمینه یکدست به رنگ سبز روشن همراه با لوگوها و جزئیات مشکی از قبیل یقه، سه خط روی شانه و نوار لبه آستین ارائه شده است.

لباس نیو انگلند روولوشن ۲۰۲۲

لباس اول نیو انگلند برای فصل ۲۰۲۲ ام ال اس در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با پترن گرافیکی محو به صورت برجسته در قالب مستطیل های متشکل از خطوط باریک ارائه شده است. سه خط روی شانه سفید است و جزئیات قرمز نیز در حاشیه یقه و نوار لبه آستین نمود پیدا کرده است.

لباس پورتلند تیمبرز ۲۰۲۲

لباس دوم پورتلند تیمبرز برای فصل ۲۰۲۲ در زمینه به رنگ صورتی روشن همراه با تصاویر نگاتیو گل رز به رنگ مارون به صورت پراکنده در بخش های مختلف پیراهن ارائه شده است. این المان به جهت شهرت شهر پورتلند به “شهر رز” استفاده شده است.

لباس سیاتل ساندرز ۲۰۲۲

لباس اول سیاتل ساندرز برای فصل ۲۰۲۲ با ترکیب عمدتا سبز کدر همراه با پترن شطرنجی آبی که از مرکز به سمت کناره ها کوچک می شوند ارائه شده است. یقه، سه خط روی شانه و نوار لبه آستین ازدیگر جزئیات آبی رنگ لباس جدید سیاتل ساندرز به شمار می رود.

لباس نیویورک ردبولز ۲۰۲۲

لباس دوم نیویورک ردبولز برای فصل ۲۰۲۲ MLS در زمینه قرمز همراه با یک پترن شطرنجی گرافیکی محو و سه خط و جزئیات سفید از سوی آدیداس ارائه شده است.

لباس لس آنجلس گلکسی ۲۰۲۲

لباس اول ال ای گلکسی آمریکا برای فصل ۲۰۲۲ با ترکیب سفید همراه با یقه، سه خط روی شانه و لوگو و نوشته های سرمه ای توسط آدیداس تامین کننده سراسری MLS ارائه شده است. ستاره های چهار پر برگرفته از لوگوی باشگاه به عنوان یک عنصر زینت بخش بر روی یقه و نوار لبه آستین تکرار شده است.

لباس شارلوت اف سی ۲۰۲۲ – اولین حضور در MLS

لباس اول شارلوت اف سی باشگاهی با تنها دو سال قدمت که اولین حضور خود در ام ال اس را تجربه می کند در زمینه به رنگ آبی روشن و در محدوده آستین ها سفید است. نوارهای آبی، سفید و مشکی در قالب یقه و نوار لبه آستین کار شده و سه خط روی شانه نیز مشکی است.

لباس دوم شارلوت اف سی ۲۰۲۲

لباس دوم شارلوت اف سی برای فصل ۲۰۲۲ لیگ آمریکا در زمینه به رنگ مشکی همراه با لوگو و جزئیات “نعنایی” یا یخی که قابلیت شبرنگی دارند ارائه شده است. یک بافت موج دار با الهام از شیارهای کناری سکه که به تاریخ ضرب سکه در شهر شارلوت اشاره دارد بر روی یقه و نوار لبه آستین خودنمایی می کند. شارلوت به دلیل اولین حضور در MLS امسال دو لباس از آدیداس دریافت می کند، در حالی که هر یک از دیگر تیم های حاضر در این رقابت ها فقط یک لباس اول یا دوم جدید معرفی خواهند کرد.

لباس های لیگ MLS فصل ۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس تیم های حاضر در لیگ حرفه ای آمریکا برای فصل ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ توسط تامین کننده سراسری این لیگ یعنی آدیداس رونمایی شد. در این پست در چند بخش نگاهی به لباس کلیه تیم های حاضر در MLS خواهیم داشت. لباس اول اینتر میامی ۲۰۲۵-۲۰۲۴ لباس اول فیلادلفیا یونیون ۲۰۲۵-۲۰۲۴ لباس … ادامه مطلب لباس های لیگ MLS فصل ۲۰۲۴

لباس اینترمیامی ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول اینتر میامی برای فصل ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ لیگ MLS توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید یاران لیونل مسی با ترکیبی ساده در زمینه به رنگ صورتی همراه با جزئیات مشکی در قالب یقه، سه خط روی شانه و نوار پهلو و لبه پشتی ارائه شده است. لوگوی آدیداس در مرکز … ادامه مطلب لباس اینترمیامی ۲۰۲۵-۲۰۲۴

توپ لیگ MLS فصل ۲۰۲۴

تیم کیتز – توپ رسمی لیگ حرفه ای آمریکا برای فصل ۲۰۲۴ توسط آدیداس رونمایی شد. توپ جدید به مناسبت پاسداشت سی امین سالگرد برگزاری جام جهانی ۱۹۹۴ آمریکا در زمینه سفید همراه با المان های گرافیکی رنگارنگ مربوط به دهه ۹۰ میلادی ارائه شده است. لوگوی ام ال اس، آدیداس و سایر جزئیات نوشتاری … ادامه مطلب توپ لیگ MLS فصل ۲۰۲۴

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
16 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خوب تیم کیتز
مثل اینکه آدیداس امسال و سال دیگه قراره با طرح های روی یقه و روی آستین زخمیمون کنه
:دی

آره واقعا 😂😂

لطفا امکان ثبت نام رو هم اضافه کنید

مرسی

دوستان کسی میدونه چرا پیراهنای ام ال اس همشون آدیداسن؟

چون ام ال اس با آدیداس قرارداد داره و همه لباس ها و … رو آدیداس تامین میکنه

لباس پورتلند تیمبرز رو دوست دارم خوبه

تیم کیتز
آدیداس از‌ چه سالی اسپانسر لیگ ام ال اس شده ؟
و خب باید با نایکی قرارداد ببند ولی چرا با آدیداس قرارداد دارند ؟
خیلی ممنون

ممنون تیم کیتز
من فکر کردم چون نایکی توی آمریکا است و اسپانسر تیم ملی آمریکا هم هستش با اون قرار داد ببند ولی خوب با آدیداس آلمان قرار داد بسته اند و به قرار داد بستن هم علاقه دارند چون هر تیمی به ام ال اس میاد با اون قرار داد می بنده و تا پایان قرار دادش توی ام ال اس هستش و در پایان به لیگی دیگه میره

خیلی خفنن لامصب

چقد قشنگن

فولاد ایران باید پیرهنش مثل رئال سالت باشه ولی سلیقه ندارن متاسفانه

همشون خیلی خوبن 👌 اینا رو با لباسهای لیگ خودمون مقایسه کنید 💔

چقدر کیفیت طرح ها و لباس ها بالاست