لباس های وولفسبورگ برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم فوتبال وولفسبورگ آلمان برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ توسط نایک رونمایی شد.

یپراهن اول جدید همچون همیشه با طرحی خاص در زمینه به رنگ سبز روشن(کاهویی) همراه با یک گرافیک با ساختار X متشکل از خطوط ممتد سفید باریک در مرکز و خطوط نقطه چین در حاشیه های آن ارائه شده است.

یقه، آستین ها و محدوده پشت پیراهن یکدست سیز روشن و لوگوی نایک نیز سفید با استروک سبز است.

پیراهن دوم جدید نیز در زمینه به رنگ مشکی همراه با یقه و نوار لبه آستین سبز روشن و سفید ارائه شده است. لوگوی باشگاه وولفسبورگ، نایک و فولکس واگن هم به صورت تک رنگ سبز روی لباس خودنمایی می کند.

باشگاه وولفسبورگ همچنین لباس دوم آبی رنگ فصل گذشته را به عنوان لباس سوم فصل ۲۱-۲۰۲۰ معرفی کرده است تا در مواقع لزوم مورد استفاده قرار بگیرد.

لباس دوم سن پائولی ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم سن پائولی برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ بوندسلیگا آلمان توسط پوما رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه سفید/کرم همراه با مجموعه نوارهای منقطع به رنگ قهوه ای و کرم با چیدمان مورب در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین و همچنین لوگوی پوما به رنگ قهوه ای … ادامه مطلب لباس دوم سن پائولی ۲۰۲۵-۲۰۲۴

ویدیو | رونمایی لباس دورتموند برای لیگ قهرمانان ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس کاپ دورتموند برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط پوما رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید دورتموند در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان را در ادامه ببینید.

لباس دورتموند برای لیگ قهرمانان ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس جام دورتموند(Cup Kit) برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان توسط پوما رونمایی شد. پیراهن جدید در واقع ترکیبی برش خورده از چهار لباس دورتموند طی سالیان گذشته است. قسمت بالایی از لباس اول دورتموند در فصل ۱۷-۲۰۱۶، بخش میانی از لباس فصل ۱۸-۲۰۱۷ و دو نیمه پایین … ادامه مطلب لباس دورتموند برای لیگ قهرمانان ۲۰۲۵-۲۰۲۴

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها