لباس های گالاتاسرای برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ به طور رسمی توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه به صورت نیم قرمز سیر و نیم زرد سیر است که با یک افکت گرافیکی در مرکز پیراهن در همدیگر ادغام می شوند. یقه و آستین چپ به رنگ قرمز و نوار پهلو و آستین راست نیز به رنگ زرد کار شده است.

محدوده نام و شماره بازیکن در پشت پیراهن یکدست به رنگ زرد است و شورت قرمز تیره با نوار زرد در کناره ها به همراه جوراب زرد و قرمز با افکت مشابه پیراهن ترکیب لباس اول گالاتاسرای در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند.

پیراهن دوم نیز در زمینه عمدتا به رنگ مشکی همراه با یک گرافیک قرمز رنگ که به صورت نامنظم در قسمت های مختلف پیراهن نمود پیدا کرده ارائه شده است.

لوگوی باشگاه و نایک به رنگ زرد طلایی است و شورت مشکی و جوراب مشکی ترکیب لباس دوم گالاتاسرای در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند.

ویدیو | رونمایی لباس گالاتاسرای ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس های گالاتاسرای برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ سوپرلیگ ترکیه برای اولین بار توسط پوما رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس های جدید گالاتاسرای را در ادامه ببینید.

لباس گالاتاسرای ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ پوما به جای نایک

تیم کیتز – لباس اول، دوم و سوم گالاتاسرای برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط تامین کننده جدید لباس این تیم یعنی پوما رونمایی شد. پیراهن اول جدید در نیمه راست بدنه اصلی و آستین به رنگ زرد و در سمت مقابل به رنگ قرمز است. محدوده نام و شماره بازیکن در پشت پیراهن یکدست زرد است … ادامه مطلب لباس گالاتاسرای ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ پوما به جای نایک

قرارداد گالاتاسرای با پوما؛ پایان همکاری با نایک پس از ۱۳ سال

تیم کیتز – باشگاه گالاتاسرای ترکیه برای تامین لباس خود از ابتدای فصل آینده با پوما قرارداد همکاری امضا کرد. قرارداد جدید از یکم جولای ۲۰۲۴(۱۱ تیرماه ۱۴۰۳) آغاز و به مدت ۵ فصل معتبر خواهد بود. ارزش پایه قرارداد سالانه پنج میلیون یورو و در مجموع ۲۵ میلیون یورو است و علاوه بر این … ادامه مطلب قرارداد گالاتاسرای با پوما؛ پایان همکاری با نایک پس از ۱۳ سال

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها