لباس کریستال پالاس ۲۰۲۲-۲۰۲۱

توسط

تیم کیتز – لباس اول کریستال پالاس برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ لیگ جزیره با ترکیب سنتی قرمز و آبی این تیم توسط پوما رونمایی شد.

(۸ مرداد ۱۴۰۰) لباس سوم کریستال پالاس برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط پوما رونمایی شد.

(۱۳ تیر ۱۴۰۰) لباس دوم کریستال پالاس برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با نوار قرمز و آبی در سمت چپ و نماد باشگاه در اندازه بسیار بزرگ به صورت محو در سمت راست پیراهن ارائه شده است.

بخش بالایی یقه، نوار روی شانه ها و لبه آستین به رنگ آبی است و شورت و جوراب زرد ترکیب لباس دوم کریستال پالاس در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ را کامل می کند.

اتفاق عجیب در لیگ برتر انگلیس؛ چیزی از لباس نماند!

تیم کیتز – دیدار کریستال پالاس مقابل برنلی از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با یک اتفاق بسیار عجیب برای لباس کریستال پالاس همراه بود. موضوع به لوگوهای درج شده روی پیراهن ژان فیلیپ ماتتا مهاجم کریستال پالاس بر می گردد، جایی که با گذر زمان در جریان مسابقه اجزای موجود روی پیراهن … ادامه مطلب اتفاق عجیب در لیگ برتر انگلیس؛ چیزی از لباس نماند!

لباس کریستال پالاس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم کریستال پالاس برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ تسوط مکرون رونمایی شد. پیراهن چهارم جدید در زمینه به رنگ آبی همراه با نوار سفید و قرمز مورب در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین به رنگ قرمز کار شده و لوگوی مکرون و اسپانسر نیز سفید است. این … ادامه مطلب لباس کریستال پالاس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس کریستال پالاس ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس سوم کریستال پالاس برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط مکرون رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با نوارهای گرافیکی آبی و قرمز با ساختار مشابه نوارهای موجود در لباس اول و دوم کریستال پالاس و این بار به صورت مورب ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین … ادامه مطلب لباس کریستال پالاس ۲۰۲۳-۲۰۲۲

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خوبه

یه کار تمیز و زیبای دیگه از پوما

👍👍👌👌