لباس کریستال پالاس ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم کریستال پالاس برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط مکرون رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با نوارهای گرافیکی آبی و قرمز با ساختار مشابه نوارهای موجود در لباس اول و دوم کریستال پالاس و این بار به صورت مورب ارائه شده است.

یقه و نوار لبه آستین سفید با حاشیه قرمز و آبی است و شورت و جوراب مشکی ترکیب لباس سوم کریستال پالاس در فصل جدید لیگ برتر انگلیس را کامل می کند.


(۲۱ تیر ۱۴۰۱) لباس اول کریستال پالاس برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط مکرون رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه با ترکیب رده های قلم مویی مورب در قالب نوارهای راه راه قرمز، آبی و آبی روشن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین سفید با حاشیه قرمز و آبی است و شورت و جوراب آبی با جزئیات قرمز و سفید ترکیب لباس اول کریستال پالاس در فصل جدید لیگ برتر انگلیس را کامل می کند.

از نکات عجیب تشابه بسیار زیاد لباس اول جدید کریستال پالاس با لباس دوم فصل قبل تیم هایدوک اسپلیت(اشپلیت) کرواسی است که آن لباس نیز توسط مکرون طراحی و تولید شده بود.


(۳ تیر ۱۴۰۱) لباس دوم کریستال پالاس برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر انگلیس توسط تامین کننده جدید لباس این تیم یعنی مکرون رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه سفید همراه با نوار آبی و قرمز سنتی کریستال پالاس در مرکز که به وسیله رگه های نامنظم نقاشی شده ایجاد شده ارائه شده است. جزئیات آبی و قرمز علاوه بر این به صورت محدود در لبه یقه و نوار لبه آستین نیز به چشم می خورد.

کریستال پالاس تا پیش از این لباس های پوما را بر تن می کرد.

لباس دوم کریستال پالاس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم کریستال پالاس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط مکرون رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با یک سایه کمرنگ از نماد عقاب باشگاه کریستال پالاس در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین به رنگ آبی با حاشیه زرد و قرمز کار شده و … ادامه مطلب لباس دوم کریستال پالاس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

ویدیو | رونمایی لباس کریستال پالاس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول کریستال پالاس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ لیگ برتر انگلیس توسط مکرون رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید کریستال پالاس را در ادامه ببینید.

لباس کریستال پالاس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول کریستال پالاس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ با طرحی خاص توسط مکرون رونمایی شد. پیراهن اول جدید که به مانند همیشه با ترکیبی از آبی و قرمز ارائه شده در زمینه متشکل از یک پترن سرتاسری حاصل ادغام نشان عقاب باشگاه است که عمدتا در محدوده های آبی رنگ به چشم می … ادامه مطلب لباس کریستال پالاس ۲۰۲۵-۲۰۲۴

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تیم کیتز اشتباهی نوشتی آمبرو باید بنویسی مکرون

یادش بخیر یه زمانی مکرون واسه پرسپولیس کیت میزد

یه جور میگی یادش بخیر انگار خلی خوشگل بود.
یه کیت چرت بود

یکی از بهترین و زیبا ترین کیت های این فصل از نظرم

یک طرح
سه ایده