همکاری جالب و غیر منتظره؛ دورتموند و باب اسفنجی!

توسط

تیم کیتز – باشگاه دورتموند و مجموعه انیمیشن کمدی باب اسفنجی شلوار مکعبی در قالب همکاری مشترک یک کالکشن لایف استایل عرضه کرده اند.

این مجموعه شامل دو تی شرت و دو هودی با طرح های شخصیت های محبوب این انیمیشن یعنی باب اسفنجی، پاتریک و اختاپوس تنتیکلز در کنار نام تیم “Borussia Dortmund” است.

این لباس ها بسیار ساده و این قالب همکاری کمی عجیب به نظر می رسد، اما خط ربط این دو مجموعه به یکدیگر یعنی رنگ زرد به آن معنا بخشیده و همین عجیب بودن باعث جلب توجه بیشتر به آن شده است.

تی شرت ها به قیمت ۲۱ یورو و هودی ها نیز ۳۸ یورو در معرض فروش قرار گرفته است.

ویدیو | رونمایی لباس دورتموند برای لیگ قهرمانان ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس کاپ دورتموند برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط پوما رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید دورتموند در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان را در ادامه ببینید.

لباس دورتموند برای لیگ قهرمانان ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس جام دورتموند(Cup Kit) برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان توسط پوما رونمایی شد. پیراهن جدید در واقع ترکیبی برش خورده از چهار لباس دورتموند طی سالیان گذشته است. قسمت بالایی از لباس اول دورتموند در فصل ۱۷-۲۰۱۶، بخش میانی از لباس فصل ۱۸-۲۰۱۷ و دو نیمه پایین … ادامه مطلب لباس دورتموند برای لیگ قهرمانان ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس سوم دورتموند ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

تیم کیتز – تصایور لباس سوم دورتموند برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن سوم جدید با ترکیبی ساده در زمینه تماما سفید همراه با لوگوی تک رنگ سفید باشگاه دورتموند و پوما ارائه شده است. نوار لبه آستین مشکی با نوار زرد در مرکز آن و یقه پولو و لوگوی اسپانسر … ادامه مطلب لباس سوم دورتموند ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
5 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

من دیه حرفی ندارم 😐💔

سوشا مکانی،کجایی که ببینی دورتموندیا به تقلید از تو لباس و شلوار باب اسفنجی میپوشن😐😂

سلام تیم کیتز.
لطفا لباس دوم مس رفسنجان رو بررسی کن احساس می کنم شبیه یکی از کار های آقا قاسم الهی بود.

لباس کم داشتن
حالا فکر کردن با لباس باب اسفنجی میتونن بوندسلیگا را فتح کنن

😂😂