همکاری نایک و بارسلونا؛ قراردادی در کار نیست!

توسط

تیم کیتز – همکاری باشگاه بارسلونا و کمپانی نایک از سال ۲۰۱۶ تا کنون بدون امضای قراردادی همچنان دنبال می شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری اسپانیایی EFE همکاری بارسلونا و نایک در حال حاضر بر مبنای توافقی در حال اجراست که سال ۲۰۱۶ تنظیم شد اما هیچ گاه به قرارداد قطعی که قرار بود تا سال ۲۰۲۸ معتبر باشد منتهی نشد.

قرارداد دو طرف در دوره قبلی در سال ۲۰۱۸ به پایان می رسید اما باشگاه به دلیل نیاز به منابع مالی دو سال زودتر با نایک برای دوره جدید به توافق اولیه رسید تا مبالغ اولیه را از سوی نایک پرداخت و قرارداد در زمان مقرر در سال ۲۰۱۸ به امضا برسد.

اما در آن سال طرفین بر سر نحوه تقسیم سود حاصل از فروش محصولات اختلافات جدی داشتند که همین موضوع باعث شد امضای قراداد به تعویق بیافتد. پس از آن و با شیوع ویروس کرونا که شرایط حاکم بر مسابقات و بازار فروش را تحت الشعاع قرار داد، نایک بر این باور است که رقم پرداختی با توجه به تبعات ناشی از کرونا بیش از عددی است که باید باشد.

موضوعات فوق در کنار تغییر و تحولات اخیر مدیریت باشگاه بارسلونا امضای قرارداد را تا کنون به تعویق انداخته و اکنون خوان لاپورتا رئیس جدید باشگاه در حال مذاکره با مسئولان نایک برای دستیابی به توافق و امضای قرارداد نهایی است.

نایک در حال حاضر سالانه ۱۰۵ میلیون یورو به بارسلونا پرداخت می کند که با احتساب پاداش ها و سایر متغیرها تا ۱۵۵ میلیون یورو می رسد. بارسلونا از سال ۱۹۹۸ لباس های نایک را بر تن می کند.

لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی جدید از لباس اول بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن جدید در محدوده بدنه با ترکیب نیم آبی و نیم قرمز همراه با جزئیات سرمه ای در قالب یقه، نوار لبه آستین و نوار پهلو ارائه شده است. هر آستین به … ادامه مطلب لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

تغییر اسپانسر بارسلونا برای ال کلاسیکو؛ پیراهن ۲۱۰ میلیون تومانی!

تیم کیتز – اسپانسر پیراهن بارسلونا در الکلاسیکو پیش رو از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به لوگوی یک خواننده تغییر خواهد کرد. در سایه همکاری بارسلونا و اسپاتیفای اسپانسر اصلی لباس بارسلونا، این بار لوگوی کارول جی خواننده کلمبیایی در محل اسپانسر اصلی روی پیراهن این تیم نقش خواهد بست. پیراهن بارسلونا با لوگوی کارول جی(FC Barcelona … ادامه مطلب تغییر اسپانسر بارسلونا برای ال کلاسیکو؛ پیراهن ۲۱۰ میلیون تومانی!

لباس دوم بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر لباس دوم بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با یقه پولو مدرن نایک و نوار قرمز در پهلو راست و نوار آبی در پهلو چپ ارائه شده است. لوگوی بارسلونا در … ادامه مطلب لباس دوم بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها