باز هم تریلی، ایندفعه کوچکتر!

توسط

تیم کیتز – تیم تراکتور در دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر ۰۰-۹۹ مقابل پدیده ترکیب تبلیغ پیراهن خود را کمی تعدیل کرد و هر چند ابعاد تصویر تقریبا مناسب بود اما همچنان همان عکس تریلی روی لباس دیده می شد. (۵ تیر ۱۴۰۰)

(۳۰ خرداد ۱۴۰۰) تیم تراکتور در دیدار سوپرجام ۹۹-۱۳۹۸ فوتبال ایران مقابل پرسپولیس تبلیغی با ترکیبی عجیب روی لباس خود به نمایش گذاشته بود.

تبلیغ روی پیراهن تراکتوری ها عکس حقیقی یک تریلی در اندازه بزرگ به همراه عنوان شرکت مربوطه در زیر آن بود که در نوع خود به کمدی شبیه بود. کاملا واضح است که تبلیغات روی لباس علاوه بر رعایت ابعاد، در نوع اجرا نیز از قواعد نوشته و نانوشته ای تبعیت می کند.

همین قواعد عاملی بوده که تاکنون هیچ گاه عکس شورولت کامارو و کوروت را روی لباس منچستر یا عکس مرسدس بنز اس ۵۰۰ را روی لباس های تمرینی تیم ملی آلمان ندیده ایم، کما اینکه حتی اگر تصور کنیم تصویر خودروهای سواری بنز و شورولت با آن ظرافت در طراحی بدنه آنها روی لباس چاپ شود تصویر نهایی لباس آنقدری که عکس زمخت تریلی روی آن نقش ببندد نابهنجار نخواهد شد!

امید است مسئولان تراکتور و سایر باشگاه ها در گزینش اسپانسرها و نوع اجرای تبلیغ آنها قواعد و ضوابط زیبایی شناسی که هم نمای بصری لباس را تخریب نکند و هم شان باشگاه حفظ شود را رعایت کنند.

شاید شما دوست داشته باشید

۶ دیدگاه
  1. حسن لایی خور
    پاسخ

    اصلا دیدم تعجب کردم

  2. kiavash
    پاسخ

    این چه سمی بودمن دیدم!!!!!!!!!کجای دنیا شیوه تبلیغ این شکلیه؟

  3. حمیدرضا
    پاسخ

    تیم کیتز درباره لباس قهرمانی پرسپولیس تو سوپر جام هم مطلب بزار

  4. محمدمهدی عطایی
    پاسخ

    خیلی فاجعه است این توی اروپا اسپانسر بخاطر زیبایی پیراهن رنگ لوگوش رو تغییر میده یا حتی قسمت هایی از لوگو رو کم میکنه که خوب دربیاد لباس این وضع ایرانه اسپانسر حتی لوگو نداره بعد عکس یه کامیون رو تو ابعاد نصف لباس با یه نوشته زیرش زده و کلاس اسپانسر به کنار

  5. امیر
    پاسخ

    تیم کیتز لیگ طراحی رو کی بر گذار می کنید؟

    • تیم کیتز
      پاسخ

      هنوز برنامه ای برای دور جدید تدوین نشده. اطلاع رسانی خواهد شد.

پاسخ دادن به حمیدرضا لغو پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.