ویدیو | مستند لباس دورتموند ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس اول دورتموند برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط پوما رونمایی شد.

در این ویدیو صاحب طرح منتخب لباس دورتموند در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در سفری به یکی از کارخانه های پوما در ویتنام سر زده و مراحل تولید و آماده سازی لباس جدید دورتموند با طرح خود را نظاره می کند. این ویدیو را در ادامه ببینید.

ویدیو | رونمایی لباس دورتموند برای لیگ قهرمانان ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس کاپ دورتموند برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط پوما رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید دورتموند در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان را در ادامه ببینید.

لباس دورتموند برای لیگ قهرمانان ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس جام دورتموند(Cup Kit) برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان توسط پوما رونمایی شد. پیراهن جدید در واقع ترکیبی برش خورده از چهار لباس دورتموند طی سالیان گذشته است. قسمت بالایی از لباس اول دورتموند در فصل ۱۷-۲۰۱۶، بخش میانی از لباس فصل ۱۸-۲۰۱۷ و دو نیمه پایین … ادامه مطلب لباس دورتموند برای لیگ قهرمانان ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس سوم دورتموند ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

تیم کیتز – تصایور لباس سوم دورتموند برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن سوم جدید با ترکیبی ساده در زمینه تماما سفید همراه با لوگوی تک رنگ سفید باشگاه دورتموند و پوما ارائه شده است. نوار لبه آستین مشکی با نوار زرد در مرکز آن و یقه پولو و لوگوی اسپانسر … ادامه مطلب لباس سوم دورتموند ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همیشه دوست داشتم که نوع تولید های برند های بزرگ رو ببینم که چطوری و با چه فناوری هایی کیت ها رو تولید می کنن.
به نظرم همین ۴ و نیم دقیقه برای تولید کنندگان داخلی یه کلاس درس بسیار دقیق و حرفه ای هستش ( البته به شرطی که خودشون هم خواستار تغییر اساسی چه توی طرح و چه توی تولید باشن. )
ممنون از تیم کیتز بابت این کلیپ 🙏

شعور و اخلاق ورزشی از بازی کردن فوتبال مهم تر هست و هنوز هم این موضوع در فوتبال ما متاسفانه جا ندارد (البته همه تیم ها منظور بنده نیست و برخی از اون ها مخاطب بنده هستند)
حدودا دو سال پیش باشگاه به ظاهر محترم ذوب آهن فراخوان طراحی کیت رو گذاشت و علارقم انتخاب کیت بنده و مابقی طراحان، متاسفانه همچنان پول و جایزه مربوط به کیت های منتخب رو به ما نداده و ما رو بِلاک کردند. ولی الان استقبال باشگاه دورتمند از طراح این کیت رو به خوبی مشاهده کردید.

خیلی بدبختبم