پدیده؛ شهر خودرویی که می خواهد ابومسلم باشد!

توسط

تیم کیتز – پدیده(شهر خودرو سابق) تاکنون چندین بار در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ طرح و ترکیب رنگ سازمانی خود را تغییر داده است.

تابع اصلی تغییرات گذشته در هویت سازمانی و لباس این باشگاه بیشتر منابع مالی بوده که گهگاهی از هر سو به سمت آن هدایت شده و آن را با تغییرات متعدد در نام، لوگو، لباس، سرمربی و … مواجه ساخته است.

اکنون به نظر می رسد در دوره جدید که باشگاه مجددا به نام سابق بازگشته، محور و تکیه گاه تغییرات بر هویت تاریخی یکی از باشگاه های قدیمی مشهد یعنی ابومسلم استوار است. دیگر خبری از ترکیب عموما قرمز و سفید نیست و راه راه قرمز و مشکی این تیم بلاتکلیف را بیش از پیش وام دار باشگاه قدیمی خراسان کرده است.

بدون شک افراد آگاه در این حوزه از آثار مخرب تغییرات بدون برنامه و پشتوانه و بهره برداری نادرست از هویت و برند یک باشگاه ریشه دار قدیمی مطلع، تغییراتی که با تصمیمات خلق الساعه و عموما با هدف جلب ارتباط حسی هواداران با تیم تازه تاسیس صورت می گیرد و اصولا و اثباتا نه تنها به ارتقای ارزش برند قدیمی(در اینجا ابومسلم) کمکی نمی کند بلکه اعتبار گذشته آن را نیز خدشه دار می کند و به سمت نابودی می کشاند.

شاید شما دوست داشته باشید

۳ دیدگاه
  1. حسن لایی خور
    پاسخ

    لباس جدیده انگار لباس فصل قبل میلان بوده

  2. محمدمهدی عطایی
    پاسخ

    خیلی فاجعه است این اتفاق اگر هم قرار بود تغییر نام و مالکیتی باشه حتما باید بعد از پایان فصل انجام می شد که این همه مشکلات پیش نیاد

درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.