پیش بینی لباس چهارم پاریس سن ژرمن فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – بر پایه اطلاعات فاش شده از لباس چهارم پاریس سن ژرمن برای فصل ۲۱-۲۰۲۰، این لباس با ترکیبی آینده نگرانه تحت برندینگ جردن از سوی نایک ارائه خواهد شد.

پیراهن جدید احتمالا در زمینه از یک گرافیک سرتاسری مرکب از رنگ های صورتی و بنفش روشن که با افکت اسپری در بخش های مختلف پراکنده شده اند ارائه خواهد شد.

یقه، لوگوی جردن و اسپانسر مشکی است و لوگوی باشگاه نیز احتمالا به صورت براق بر روی زمینه مشکی اجرا می شود. شورت مشکی و جوراب صورتی ترکیب لباس چهارم PSG در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل خواهد کرد.

این لباس حدودا یک ماه دیگر به طور رسمی عرضه خواهد شد.

لباس سوم پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

تیم کیتز – لباس سوم پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ تحت برندینگ جردن از سوی نایک عرضه خواهد شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ صورتی روشن همراه با یک نوار مشکی در مرکز پیراهن که در محدوده اسپانسر برش می خورد ارائه شده است. جزئیات مشکی علاوه بر این در قالب یقه، نوار … ادامه مطلب لباس سوم پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

ویدیو | رونمایی لباس دوم پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط نایک رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید PSG را در ادامه ببینید.

لباس دوم پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رسما توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه سفید همراه با یک ترسیم قلم مویی سرمه ای و قرمز برگرفته از فرم برج ایفل در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. نوار لبه آستین راست قرمز و چپ سرمه ای است و لوگوی نایک … ادامه مطلب لباس دوم پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ترکیب رنگش خوب نیست

موافقم ، چرا این همه دیر میدن بیرون فصل نصفش تموم شد

شما هم (تو این مقطع از سال) پست کم آوردید راجع به چ چیزهایی پست میذارید ؟آخرین پیش بینی لباس چهارم پی اس جی 😂 یعنی خود ناصر الخلیفی انقدر پیگیر نیست

تیم کیتز دلیل تغییر لوگوی پاریس سنت ژرمن در برخی از لباس ها چیست

تیم کیتز بی زحمت یه توضیح درمورد این برند جوردن و کار هایی که انجام میده بزارید
خیلی کنجکاو شدم که چرا یه اسطوره بسکتبال باید برند مخصوص تحت یک برند دیگه (نایک) داشته باشه واینکه در زمینه های مختلف کار میکنه واقعا جالبه دونستنش