کالکشن فوتبال خیابانی پوما

توسط

تیم کیتز – کالکشن جدید پوما با محوریت فوتبال خیابانی برای باشگاه های بزرگ تحت پوشش این برند آلمانی در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ ارائه شده است.

لباس های این مجموعه با ترکیب آبی آسمانی و سرمه ای برای منچسترسیتی، ترکیب مشکی و قرمز برای میلان و ترکیب مشکی و زرد برای دورتموند طراحی شده است. در این پیراهن ها از لوگوی کلاسیک پوما استفاده شده و عبارت “STREET SOCCER” (فوتبال خیابانی) نیز در اندازه بزرگ در قسمت جلوی پیراهن ها چاپ شده است.

ویدیو | رونمایی لباس سوم منچستر سیتی ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم منچسترسیتی برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به طور رسمی توسط پوما رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید سیتیزن ها را در ادامه ببینید.

لباس سوم منچسترسیتی ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم منچستر سیتی برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ قرمز مارون همراه با یک گرافیک در سایه ای تیره تر از زمینه که احتمالا برگرفته از نماد کشتی بادبانی لوگوی منچسترسیتی و یا استادیوم اتحاد است ارائه شده است. لوگوی باشگاه، پوما و … ادامه مطلب لباس سوم منچسترسیتی ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس دوم سن پائولی ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم سن پائولی برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ بوندسلیگا آلمان توسط پوما رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه سفید/کرم همراه با مجموعه نوارهای منقطع به رنگ قهوه ای و کرم با چیدمان مورب در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین و همچنین لوگوی پوما به رنگ قهوه ای … ادامه مطلب لباس دوم سن پائولی ۲۰۲۵-۲۰۲۴

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جالبه

چرته

خیلی عالیه بهترین کار ممکن رو انجام داده جالبه

برا من سیتی فقط خوبه