از اراک تا مادرید؛ مسافتی که باید برای حرفه ای شدن بدویم
(۱۵ آذر ۱۴۰۰) سرمربی آلومینیوم اراک یک بار دیگر نشان داد فوتبال باشگاهی در ایران تا چه حد از فقر هویتی رنج می برد.
رسول خطیبی همواره علاقه خاص خود به برند آدیداس را با پوشیدن ست های مختلف در تمرینات و حین مسابقات نشان داده، موردی که هر چند از جهت تفاوت با لباس سایر اعضای تیم یک اقدام غیر حرفه ای است اما در این وانفسای فرهنگ پوشش در ورزش ایران دیگر کسی از دیدن آن شاخ در نمی آورد.
اما بهانه برای شاخ در آوردن در فوتبال ایران کم نیست و آخرین اش همین لوگوی رئال مادرید و لیگ قهرمانان اروپا روی کاپشن سرمربی آلومینیوم اراک است. خطیبی دو فصل پیش در ماشین سازی هم در جریان مسابقه سوئیشرت با لوگوی رئال مادرید را به تن کرده بود و حالا در باشگاه دیگری این عمل را تکرار می کند.