اسپانسر تبلیغاتی جدید بارسلونا معرفی شد

توسط

تیم کیتز – شرکت ژاپنی راکوتن به عنوان اسپانسر پیراهن تیم فوتبال بارسلونا از ابتدای فصل ۱۸-۲۰۱۷ جایگزین هواپیمایی قطر خواهد شد.

باشگاه بارسلونا و این کمپانی ژاپنی که در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت می کند بر سر قراردادی ۴ ساله به ارزش مجموعا ۲۲۰ میلیون یورو به توافق رسیده اند. علاوه بر این بارسلونا در صورت قهرمانی در لالیگا ۱.۵ میلیون یورو و در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ۵ میلیون یورو بیشتر دریافت خواهد کرد.

توافق جدید بارسلونا با کمپانی ژاپنی این قرارداد را هم رده قرارداد منچستر یونایتد با شورولت قرار می دهد که ۴۷ میلیون پوند به ازای هر سال ارزش دارد.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها