تیم کیتز – نایک با توجه به عدم برگزاری یورو ۲۰۲۰ و انتقال آن به سال ۲۰۲۱، رونمایی و به کارگیری لباس تیم های ملی اروپایی را به تعویق انداخت و این موضوع ممکن است شامل حال برخی تیم های قاره های دیگر از جمله برزیل هم بشود.
برخی موانع حمل و نقل و همچنین محدودیت های تردد وضع شده برای مردم در سراسر جهان کار را برای انتقال و عرضه محصولات در فروشگاه های فیزیکی دشوار کرده و از طرفی با توجه به تعطیلی و تعویق رقابت های ورزشی اشتیاق خرید لباس های جدید از سوی هواداران به شدت کاهش خواهد یافت.
برندهایی مانند نایک تولیدات کارخانه های خود در چین و پاکستان را در وضعیت آماده ارسال قرار داده اند تا به محض عادی شدن شرایط آنها را در سریعترین زمان ممکن در شبکه توزیع تزریق کنند. همچنین پیش بینی شده که نایک بخش اعظمی از نیاز بازار اروپایی خود را پیش از این در مرکز توزیع اروپای خود در بلژیک دپو کرده باشد.
بحث تعویق رونمایی و عرضه لباس های جدید احتمالا در دستور کار دیگر برندها از جمله آدیداس و پوما نیز قرار خواهد گرفت که این تصمیمات راهبردی قطعا تاثیر قابل توجهی در عملکرد مالی این برندها در سال ۲۰۲۰ خواهد گذاشت.