تغییر بزرگ در لباس اینتر پس از ۲۶ سال

توسط

تیم کیتز – مدیران کمپانی لاستیک سازی پیرلی رسما اعلام کردند که لوگوی این شرکت از فصل آینده روی پیراهن اینتر وجود نخواهد داشت.

لوگوی شرکت پیرلی که دفتر مرکزی آن در شهر میلان قرار دارد از سال ۱۹۹۵ تا کنون به عنوان اسپانسر اصلی روی پیراهن نراتزوری نمایش داده می شود. پایداری نوشته Pirelli به مدت ۲۶ سال روی پیراهن اینتر به گونه ای بوده که این نشان اکنون به عنوان یکی از عناصر هویتی لباس اینتر میلان شناخته می شود.

پیرلی در سال ۱۹۹۵ طی قراردادی جایگزین اسپانسر قبلی اینتر یعنی شرکت صنایع غذایی چزاره فیوروچی شد. آخرین قرارداد اینتر و پیرلی با شرایط جدید نیز در سال ۲۰۱۶ به امضا رسید که ارزش پایه آن سالانه ۱۰ میلیون یورو بعلاوه پاداش های جانبی بود.

گفته شده همکاری پیرلی به عنوان اسپانسر لباس پایان می یابد اما به گونه ای دیگر ادامه خواهد یافت. در حال حاضر مالکیت بیش از ۶۸ درصد سهام باشگاه اینتر و ۴۵ درصد سهام کمپانی پیرلی در اختیار دو شرکت چینی است که این ارتباط به نوعی ریشه تغییرات اسپانسری در اینتر را مشخص می کند.

لباس سوم اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم اینتر میلان برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رسما توسط نایک رونمایی و عرضه شد. پیراهن سوم جدید با الهام از لباس سوم فصل ۹۷-۱۹۹۶ اینتر در زمینه به رنگ زرد(روشن تر از تصاویر اولیه) همراه با گرافیک های انتزاعی حاوی نماد باشگاه اینتر یعنی مار در گوشه راست و چپ بدنه اصلی … ادامه مطلب لباس سوم اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس دوم اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم اینتر میلان برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ رسما توسط نایک رونمایی شد. پیراهن دوم جدید با ترکیبی ساده در زمینه یکدست سفید همراه با جزئیات سرمه ای کدر در قالب یقه و خط دوخت جلوی شانه ارائه شده است. نوار لبه آستین به رنگ سرمه ای کدر با حاشیه سفید و سرمه … ادامه مطلب لباس دوم اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴

ویدیو | رونمایی لباس دوم اینتر ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس دوم اینتر میلان برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ توسط نایک رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید نراتزوری با حضور مهدی طارمی را در ادامه ببینید.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها