تیم کیتز – باشگاه اینتر میلان در نظر دارد طی ماه های آتی لوگوی خود را تغییر دهد، تغییری که ممکن است با تغییر نام باشگاه هم همراه باشد.
گازتا دلو اسپورت در این باره گزارش کرده که لوگوی جدید اینتر از تصویر نمایانگر یک باشگاه فوتبال فاصله گرفته و به یک نماد رسانه جهانی تبدیل خواهد شد. در طراحی لوگوی جدید با دو حرف اصلی I و M بازی شده و به یک تصویر مدرن از میلان نزدیک می شود.
علاوه بر این احتمالا اینتر با قرار گرفتن در یک ساختار شرکتی جدید به مالک جدید واگذار خواهد شد و به دنبال آن ممکن است Evergrande جایگزین Pirelli به عنوان اسپانسر اصلی روی پیراهن اینتر شود.
گازتا همچنین در ارتباط با تغییر نام اینتر هم اخباری را منتشر کرده که به واسطه آن ترکیب نام باشگا از Football Club Internazionale Milano به شکل اختصاری Inter Milano تغییر خواهد کرد، خبری که ساعاتی بعد از سوی سران اینتر تکذیب شد تا این موضوع در هاله ای از ابهام قرار گیرد.