تیم کیتز – سپاهان در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل استقلال و نساجی از لباسی که پیش از این به عنوان لباس آسیایی این تیم معرفی شده بود استفاده کرد.
پیراهن آسیایی در زمان سفارش برای ابعاد مشخص و البته محدودی از تبلیغات مناسب سازی شده بود که این بار استفاده از آن در لیگ در کاربری و نوع بهره برداری از آن ایجاد تعارض کرده بود.
لوگوهایی که همه باید روی پیراهن چاپ می شد و نوار لباس آسیایی که قرار بود فقط جای یک اسپانسر را در میان خود داشته باشد اجازه نمی داد. از طرفی ظاهرا مسئولان سپاهان در این مورد اعتقادی به مقوله “تناسب” ندارند و لوگوی اسپانسر دوم و سوم در همان ابعادی که از قبل برش خورده و آماده بود به سمت راست سینه منتقل شد تا نازیبایی لباس به حد اعلای خود برسد.